Bildtråd på Skruttarna #4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Någon som vet när julmarknaden på Liseberg börjar?
Vi ska åka upp en weekend ganska snart, ska köpa ett duschpalats direkt hos grossisten.

13 november kl 16.00 :D

sommarparken.png
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Men vad! När då??

Vet inte riktigt, hemsidan som har duschpalatset ligger nere för underhåll sen en tid tillbaka. Väntar på att den kommer upp igen så jag kan ringa & fråga, när det palatset vi vill ha inkommer i deras sortiment plus tajma in julmarknaden. Ska även ha övernattning.
Men det blir en helg.
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

*KL*

Här är Rasmus som blir 2 år på torsdag!

Meckar med sin bil
29666360.jpg

29666355.jpg


Tror de blir en bra mekaniker av honom, han ser ju ut att kunna uppfinna egna specialverktyg!


Sen har vi ju då tvillingarna i vått och torrt. Och Rasmus pose, tummen upp, man måste vara j*kligt snabb nu när man ska fota honom för han släpper allt å gör "Gilla" så fort han upptäcker kameran.
29666350.jpg


Sen ett av resultaten till att få en bild på Rasmus läpp.
29666344.jpg

Kanske syns dåligt på bilden men han är lite vit som inte går bort, börja fundera på om det kan vara ett virus som ligger i kroppen eller om han bara är torr om läpparna men dregglar så mkt att det här blir resultatet ;)
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

*kl*
Så var det 2000 inlägg igen och jag låser tråden, om det finns intresse och vilja så hojta när ni får till en ny tråd så kan jag nåla den!
Snurrfian-moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Tänker att jag gör en egen tråd om detta. Vilken av dessa förskolor skulle ni valt och varför? Skriv gärna om det är nått mer viktigt...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 318
Senast: Praefatio
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 017
Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 473
Senast: Eurydome
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 235
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp