Bildtråd på Skruttarna #4

Status
Stängd för vidare inlägg.

Calazirya

Trådstartare
Valde att inte skriva småskruttar, då vi har barn i alla olika åldrar och alla ska känna sig mer än välkomna att lägga in bilder :D

Ella somnar alltid mitt i maten, här hinner man inte ens få av haklappen ;)

image-upload-439-713622.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Nålad och klar! Nu har ni ett par inlägg på er till nästa gång! :D

Snurrfian-moderator
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Några från i morse på min underbara lilla My som nu är tre månader gammal! I går var vi på 3 månaderskontroll och fick första vaccinationen. Stackars lillan grät massor :cry: Sen har hon varit lite småhängig, men humöret är ändå på topp när hon är vaken! Hon är riktigt rolig nu, glad och skrattar för det mesta, är väldigt tydlig med vad hon vill, har en mängd olika läten för sig (de flesta med högsta volym på), grabbar tag i allt och är bara helt underbar:love:

Hon vägde igår 6240g, är 62 cm lång och 41cm runt huvudet!

Här låg hon och lekte, pratade och skrattade för fullt på köksbordet:




kl


Lilla gubben är en klar favorit också. Allt ska stoppas i munnen nuförtiden och hon lyckas få tag i allting runtomkring sig. Det är riktigt kul att se! Mitt hår är jättekul att leka med!


Efter morgonens lekstund blir man trött och somnar gott i vagnen ute i sommarvärmen


//Julia
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Så fin! Vad tiden går...min lilla blir 3 månader den 11 maj. Vi vill vara med i bildtråd 4. Här är nästan hela familjen. Så skönt med vår!
27307265.jpg
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Alldeles ypperligt!
Tackar Silverkedjan så otroligt mycket för den fina vagnen!

Tänka sig, någon ville faktiskt ha den andre? En dag när jag kom hem var den nämligen borta. Hade parkerat den på utsidan här. En man ringde på annonsen och jag sa vart den stod och att det är bara att ta den utan att säga till, så det kan ju ha varit han. Men han hade tydligen inte läst igenom hela annonsen och uppfattade inte att den var defekt. LÄÄS!:D.
Men han tog den iallafall:p

Bromsen fungerade inte som den skulle och den drog åt höger (skrev allt det där i annonsen & att det förmodligen går att åtgärda), fruktansvärt jobbigt var det.

Men Urban vagnen är underbart mycket lättare att styra! Ett minus är dock korgen, men det är absolut inget som jag stör mig på.
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Aaawww...

Hon är så söt..:love:

*kl*

Bonapple: En sådan sötnos med fin dräkt! Eller heter det bodysuit?

SS: Vilken fin mössa!
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Rasmus var med till stallet idag som vanligt. Han vägra rida på ponnyerna som lägligt stod i stallet när vi kom upp, men sen såg han min häst i stallgången och sken upp som en sol. Han körde upp sina händer i näsan på henne och gosade med hennes mule :love:

27311511.jpg

27311512.jpg


Så kan man krama hästen
27311513.jpg


Tyglar är bra att ha
27311514.jpg


Men bäst av allt, hur många har en 20*60 sandlåda. Med tak!
27311510.jpg


Filmer

Klappa hästen
http://www.youtube.com/watch?v=f_lIwNss2Ag

Skrittar lite
http://www.youtube.com/watch?v=9-FkBIdWNBg
http://www.youtube.com/watch?v=T3iHyNxq1Yg

Leker i ridhuset
http://www.youtube.com/watch?v=s4KtTiOJm9o
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Vilken liten häst-karl du har där, otroligt söt :love: Ser verkligen ut som en kung på första bilden!

Freyja: Så söt hon är lilla My, helt bedårande med hatten :)
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

kl

Jag har lite svårt att välja vilka bilder jag ska visa så här kommer ett helt gäng på lilla Emilia, 7 v (ngr är från när hon var 6v).

Picknik i stadsparken
Photo_98656_1174028.JPG


Sover gott
Photo_98656_1174029.JPG


Hon var gnällig och ville inte sitta, inte ligga men så här var bra :)
Photo_98656_1174034.JPG

Photo_98656_1174043.JPG




Efter en rejäl portion mat blir magen så här stor :D
Photo_98656_1174053.JPG
 
Senast ändrad:
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Åh goa söta Emilia :)

Skön matbild när hon vädrar magen .. ( Ella och Emilia har lika nappflaskor )

Provar igen:
27314992.jpg


Somnar mitt i maten ;)
27314993.jpg
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Tänkte höra med er lite mer rutinerade föräldrar hur ni löser sommarsemestern med barnen? Fram till nu har jag kunnat lägga min semester...
2
Svar
31
· Visningar
1 860
Småbarn Tänker att jag gör en egen tråd om detta. Vilken av dessa förskolor skulle ni valt och varför? Skriv gärna om det är nått mer viktigt...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 318
Senast: Praefatio
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 017
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 019
Senast: Ms_Antrop
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp