Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd

*kl*

Testade att fota profilen (ish) idag:

bild.JPG
 
Sv: Bildtråd

Men va?!

Snacka om att min haka träffade hälsenan nu. Jag var SÄKER på att du var mycket äldre. (Du är enormt söt!)
 
Sv: Bildtråd

Tua är inte en dag äldre än 25 ;)

Här är jag och fyrbeningen på väg till parken för lite mys. Pga fotproblem har jag fula slip-in-skor på mig (vilket lyckligtvis inte framgår så tyligt på bilden men som kraftigt reducerar mig till de kortväxtas skara :p ) I påsen ryms en grill :D

jagdiana.jpg
 
Sv: Bildtråd

Menar fröken att moi är barnslig!?:eek:
Jag fick inte köpa alvedon för några v sen.:rofl:
Jag vet att jag inte ser ut att vara under 18. Men jag väljer att låtsas som om jag inte tror att kassörskan var lite bakom flötet. :angel:

Jag tycker du ser urtjusig ut, som vanligt! Varje gång jag ser dina bilder här eller på FB så dör jag lite och känner mig som en skitig skabbråtta som stallkatten släpat in.

Idag orkade jag dock sminka mig innan jobbet, om än inte lika mkt som vid utgång. Fantastiskt! Inte lika fantastiskt att folk är chockade och utbrister "vad fiiiin du är". Det är liksom en dåligt kvitto på min vanliga standard.
TuaLiten.jpg


HappyTua.jpg
 
Sv: Bildtråd

Så elegant!

Efter detta kan jag inte annat än lägga upp en mer seriös bild av mig, vilken togs förra veckan. Det är sällan som jag unnar mig att vara turist, när jag är utomlands, men här åkte jag en gammal spårvagn.

575096_306814682737010_337986459_n.jpg
 
Sv: Bildtråd

Gulle dig! :love: Tack för fina ord! Du och Tassen gjorde min dag!

Tassen: Men då! Tack fina du! Jag ska försöka suga i mig dina vänliga ord.
Men!? Unge? Hihi.. Den 32-åriga ungen..
Det förklarar varför jag har ca trettioelva "extramammor" iofs.
 
Sv: Bildtråd

Butros!
En riktig karl (eller kvinna för den delen!) klär i både blåställ och kostym.
Stiligt!
 
Sv: Bildtråd

Hmmm... får se om det här funkar...

575131_10150753450890958_618885957_9634209_1327084955_n.jpg


Jag har den väldigt irriterande ovanan (för det som vill fota mig) att liksom smita undan - här hade jag igen aning om att det fanns en kamera i närheten... kan bero på att vi ägnat oss åt att dricka öl ;)
Är i alla fall jag längst till höger...
Men jag har faktiskt hunnit med att färga om håret efter bilden togs, såååå irriterande att den ena färgeen tvättas ur sjukt mycket snabbare än den andra!!
 
Sv: Bildtråd

Gulle dig! :love: Tack för fina ord! Du och Tassen gjorde min dag!

Tassen: Men då! Tack fina du! Jag ska försöka suga i mig dina vänliga ord.
Men!? Unge? Hihi.. Den 32-åriga ungen..
Det förklarar varför jag har ca trettioelva "extramammor" iofs.

Nån gång för en massa år sen fick jag för mig att du var yngre än jag och det hänger i. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
909
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 926
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
540
Senast: swemale
·
Tjatter Jag kommer ibland på mig själv med att tänka "äsch, orka" eller "vad spelar det för roll" kring saker som jag innan har lagt stor vikt...
2
Svar
27
· Visningar
1 704
Senast: lingonben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp