Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd

*kl*

Bild från igår.

Jag, sonen och sambon:

btmidsommar.jpg
 
Sv: Bildtråd

skakar liv i tråden å jag iag fick en bild på mig som jag faktiskt gillade :D Är glad för att jag ridit min häst för första gången på ett par månader ;)

282776_10150954330484340_577658471_n.jpg
 
Sv: Bildtråd

nu tycker jag att det är dags för lite nya bilder (okej mest för att jag har ny bild där jag ser bra ut :angel: och vill vara lite ego ;) )

391706_10151046389191315_346006275_n.jpg
 
Sv: Bildtråd

Du är sjukt vacker sweep!

Kl
Jag ser ut som ett träsktroll på kort har jag konstaterat. Det finns ytterst få bra bilder på mig. :P
 
Sv: Bildtråd

vilket fint kort och söt klänning =) jag kan inte ha klänning så jag är lite avis :D
 
Sv: Bildtråd

bra ljus, bra smink och lite övning så blir alla bra på bild ;)
(som mig :P för jag ser inte bra ut på riktigt)
 
Sv: Bildtråd

Du är sjukt vacker sweep!

Kl
Jag ser ut som ett träsktroll på kort har jag konstaterat. Det finns ytterst få bra bilder på mig. :P

Instämmer helt i det första du skriver, men inte i det andra. Däremot skulle "Träsktroll" vara ett fint nick. ;)

Jag tror att man ofta är för kritisk när det gäller bilder av en själv. Det är ofta som andra gillar bilder som jag själv inte är nöjd med.

Passar på att visa en helt nytagen bild av mig i Kutná Hora.

kh3005.jpg
 
Sv: Bildtråd

*kl*
Det är inte ofta jag fastnar på bild, men i somras hände det ibland ;) Var ju tvungen att dokumentera min klippning (som var första på ett par år :angel:).
H%C3%A5r+003.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
909
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 926
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
540
Senast: swemale
·
Tjatter Jag kommer ibland på mig själv med att tänka "äsch, orka" eller "vad spelar det för roll" kring saker som jag innan har lagt stor vikt...
2
Svar
27
· Visningar
1 704
Senast: lingonben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp