Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd

Träsktroll är att ta i jag vet. Men jag är verkligen inte fotogenisk. Men det skiter jag i! Jag tycker om att fota och att vara med på kort. Jag brukar vara den där som blinkar, harklar mig eller ser allmänt muppg ut bara. :angel: fast eftersom jag är lite allmänt muppig sådär så gör inte det något, det är ju jag.
 
Sv: Bildtråd

Tack :) Du kan alldeles säkert ha klänning du med, det gäller bara att hitta rätt typ ;)

för tjock och har för fula ben för att ha kort klänning och lång är ju trist :P

Träsktroll är att ta i jag vet. Men jag är verkligen inte fotogenisk. Men det skiter jag i! Jag tycker om att fota och att vara med på kort. Jag brukar vara den där som blinkar, harklar mig eller ser allmänt muppg ut bara. :angel: fast eftersom jag är lite allmänt muppig sådär så gör inte det något, det är ju jag.

tar man tillräckligt mycket kort så finns det alltid ett som går att visa.. :P Det som jag la upp sist här är ett av 235 bilder som jag tog.. och det är 4-5 bilder som ser okej ut och resten är skräp :P
 
Sv: Bildtråd

Min semester har pendlat mellan ytterligheter, som mitt liv ofta gör. Som motvikt till bilden från benhuset i Kutná Hora kommer här en bild från saltgruvan i Hallstatt, där besökarna åker rutschbana några gånger. Andra gången mäts tiden och besökaren fotograferas.

butros_i_saltgruvan_i_hallstatt_12b.jpg
 
Sv: Bildtråd

Det var väldigt roligt. Jag tror att de skulle kunna satsa på att ha vissa grupper, där man får göra flera åk. Jag skulle gärna ha betalat extra och gått upp för trappan några gånger bara för det.
s.laugh.gif
 
Sv: Bildtråd

*knapplån*

Ego jag igång igen då :P
Fast tycker att flera ska lägga upp så man ser hur ni ser ut nu =)

Jag har fått den jättesmarta idén att jag ska bli BLOND (igen.. är mellan/mörkblond egentligen)

Jag blev orange..
196948_10151167508216315_1471477334_n.jpg

537220_10151170079276315_385316094_n.jpg


hade i ännu mera blekning och blev gul/orange
884_10151172871246315_98903387_n.jpg

385312_10151176337116315_405785163_n.jpg


så just nu vilar håret lite och så ska jag försöka bleka det mera om någon dag och hoppas på att det blir lite mindre orangefärgat..
 
Sv: Bildtråd

Jag gillar ju orange! ;)

Jag har lyckats få långt går igen (det växer som ogräs!)

modette-streetstyle-karin2.jpg
 
Sv: Bildtråd

Jag skulle kunna ge min högra hand, för att få vara så vacker som du är, bara en dag i mitt liv. :o
 
Sv: Bildtråd

Men åhhh så himla snällt och fint sagt! Tack! :bow:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
953
Senast: skiesabove
·
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
580
Senast: Amha
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 096
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
558
Senast: swemale
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp