Status
Stängd för vidare inlägg.
21032801-1859632670720845-313425811737394988-n.jpg


Min första selfie med en älg. Jag lovar, den står i dungen där bakom. Var ute och skulle motionera lite och slutade med älgstudier istället
Vill du studera älgen i detalj så sätt dig nånstans och börja locka på den, nyfikenheten tar överhand och har du morötter med så bjud den, dom är himla lättövertalade. :D Jag har gjort det "misstaget" och sen blir man inte av med dom istället. :love:
 
Jag är för enskild vårdnad :D Den behöver ju sällskap liksom och eftersom vi redan har katt samt att vi nästan alltid är hemma tycker jag att den har det bäst hos mig :angel:

Vad heter den? :love:
Han heter Cheenu (lång historia, men det betyder familjens minsta på hindi) och har ägnat de senaste 10 minuterna åt att leka med sin egen högertass som tydligen är enormt fascinerande dagen till ära. Säker på att ni fortfarande vill ha honom? :cautious:
 
Han heter Cheenu (lång historia, men det betyder familjens minsta på hindi) och har ägnat de senaste 10 minuterna åt att leka med sin egen högertass som tydligen är enormt fascinerande dagen till ära. Säker på att ni fortfarande vill ha honom? :cautious:

Psst, det finns flera bildtrådar under "Katt"... just sayin' :angel: :D Jag vill ha honom men Missia vill garanterat inte det :p
 
Kan någon förklara hur man lägger in en bild :)?

Jag trycker på bildikonen, men fattar inte hur jag bläddrar sedan. Kommer inte upp så jag kan välja exempelvis mobilen.
 
Kan någon förklara hur man lägger in en bild :)?

Jag trycker på bildikonen, men fattar inte hur jag bläddrar sedan. Kommer inte upp så jag kan välja exempelvis mobilen.
Det går inte. Du måste först lägga upp bilden någon annanstans på nätet och sedan klistra in bildlänken i ikonen här.
 
Jag älskar palmer och Spanien :D. Bodde 8år, främst på Kanarieöarna. Passar varje sommar och vinter på att hälsa på kompisar i Valencia och Kanarieöarna. Är lite avis på att du har en spansk kille som du kan prata spanska med hela dagarna ;).
Haha ja, det är inte fel :D.

Häftigt att du bott på Kanarieöarna! Vilken/vilka öar? Och hur kom det sig?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
942
Senast: skiesabove
·
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
569
Senast: Amha
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 006
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
546
Senast: swemale
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp