Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bjuder på denna som togs i regnskogen i somras :p

58d2d39f-6f81-47cc-afbd-19211609c9b8_zpsd7cb8sfi.jpg
Haha, ni ser ut som Ninja Turtles :D
 
Varför kan det inte vara enklare att lägga upp bilder på Buke? Jag tycker att det är så krångligt att ladda upp en bild någonstans och sen länka hit. Jag har liksom ingen bra stans att ladda upp bilder heller.

/Tröttast och typ grinigast.

Jag skaffade en blogg för det. Eller jag laddar bara upp bilder och länkar vidare därifrån (inga inlägg alltså)
 
Hade lite tråkigt ett tag. Så jag tog och redigera ihop ett kort litet klipp där en lite för långhårig Hero cyklar i Virginia Beach i USA. I originalet så cyklar jag tillbaka å smilar mot kameran. Men jag tyckte hunden va så mkt sötare så han/hon fick avsluta klippet :love:.
 
Hade lite tråkigt ett tag. Så jag tog och redigera ihop ett kort litet klipp där en lite för långhårig Hero cyklar i Virginia Beach i USA. I originalet så cyklar jag tillbaka å smilar mot kameran. Men jag tyckte hunden va så mkt sötare så han/hon fick avsluta klippet :love:.
Bra musikval!
Originalet
Samt duetten
Jag kan rekommendera filmen
"Walk the line"
 
Haha så "all in" ändå @Seabaz ! :D :rofl:

Blev rätt nöjd med denna bild när vi plåtade till bloggen idag (inte för att den är snygg, men snyggt fångat liksom!). Bilden är från instagram, bloggbilden blev så jävla stor att lägga in... :p

22280570_216769198857354_2372513623340744704_n.jpg
Läcker bild. Du påminner mig om hur jag var för 30 år sedan. Tennstopet o Riche samt lördagsbrunch på Viktoria, bestående av Blody Mary.

PMa mig din adress så kan jag skicka dig en massa vintage (o annat), du får stå för portot.
 
Läcker bild. Du påminner mig om hur jag var för 30 år sedan. Tennstopet o Riche samt lördagsbrunch på Viktoria, bestående av Blody Mary.

PMa mig din adress så kan jag skicka dig en massa vintage (o annat), du får stå för portot.

Stort tack för erbjudandet! Just nu så drunknar jag dock i grejer, dels inköpta och dels sånt som olika PR-byråer och designers skickar åt mig. Jag måste säga nej eftersom jag inlett operation RENSNING! Annars kommer jag i nåt slags "dokumentärprogram" med teman extrema horders :nailbiting:

Men som sagt stort TACK för erbjudandet! :bow:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
1 100
Senast: skiesabove
·
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
674
Senast: Amha
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 488
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
612
Senast: swemale
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp