Status
Stängd för vidare inlägg.
Innan visning...

26868138_744162852446610_2615919276955009024_n.jpg
 
Jag blev lite inspirerad av tråden hur mycket har ni ändrat er på 10 år, och kollade bland mina gamla foton. Hittade en gammal bild från när jag är 20 och jag blir påmind om vad en fotograf sa till mig en gång, att jag har vackra ögon för fotografering. :o

Jag hade inte så kort hår, det är luggen som syns - plattad med platt-tång. :p
blonde again.jpg
 
Jag blev lite inspirerad av tråden hur mycket har ni ändrat er på 10 år, och kollade bland mina gamla foton. Hittade en gammal bild från när jag är 20 och jag blir påmind om vad en fotograf sa till mig en gång, att jag har vackra ögon för fotografering. :o

Jag hade inte så kort hår, det är luggen som syns - plattad med platt-tång. :p
Visa bifogad fil 10659
Du har vackra ögon!
 
En gammal bild är allt ni får av mig. Här är en på New Smyrna Beach under mina år i Florida.
Jag + bil :)
 

Bifogade filer

  • camino.jpg
    camino.jpg
    204,5 KB · Visningar: 224
Jag blev lite inspirerad av tråden hur mycket har ni ändrat er på 10 år, och kollade bland mina gamla foton. Hittade en gammal bild från när jag är 20 och jag blir påmind om vad en fotograf sa till mig en gång, att jag har vackra ögon för fotografering. :o

Jag hade inte så kort hår, det är luggen som syns - plattad med platt-tång. :p
Visa bifogad fil 10659
Jättevackra ögon!



Jag har väldigt få gamla bilder men här är en från 10 år tillbaka. Hemmaklippt hår som bestod av kort överallt utom luggen som var jättelång :angel:
2008-Utkörnet (1).jpg
 
Jag blev lite inspirerad av tråden hur mycket har ni ändrat er på 10 år, och kollade bland mina gamla foton. Hittade en gammal bild från när jag är 20 och jag blir påmind om vad en fotograf sa till mig en gång, att jag har vackra ögon för fotografering. :o

Jag hade inte så kort hår, det är luggen som syns - plattad med platt-tång. :p
Visa bifogad fil 10659
Fantastiska ögon! Helt utan gulbruna inslag, är inte det ganska ovanligt? Själv har jag samma färg på ögonen som smutsiga regnmoln typ...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
909
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 929
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
540
Senast: swemale
·
Tjatter Jag kommer ibland på mig själv med att tänka "äsch, orka" eller "vad spelar det för roll" kring saker som jag innan har lagt stor vikt...
2
Svar
27
· Visningar
1 704
Senast: lingonben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hundrädda
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp