Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Lyan förlåt men :rofl: Blir ju liksom seriefigursaktigt :crazy:
Det sjuka är att det finns folk som försöker övertyga alla om att de faktiskt ser ut så :crazy:
Det där var verkligen ingen förbättring från ditt originalutseende. Mycket finare innan!

Hmm har du haft V-formad lugg nån gång? Skulle passa din stil :)
Tycker du inte? Jag tyckte att det blir jättefint :D Eller inte :rofl:

V-formad lugg?
:p
 
Jag är en alien!! :rofl:
20180206_190452.jpg
 
Förut har man ju behövt lägga upp bilderna någon annanstans och sen länka dem från inlägget.
Nu när man skriver ett inlägg finns ”ladda upp fil” som alternativ, ligger precis till högre om svara knappen. Mycket smidigare!
Var tvungen att prova. Detta var enda nya selfiesen (stavas det så?) jag hittade. Var på kurs och roade mig lite :rofl:
A13715A4-C2D0-49DD-A935-98DE5AE5610E.jpeg
 
Det gör min mobil också, men jag kan åtminstone ställa in hur mycket det filtret ska påverka. (Kan även ställa in så att det blir smalare ansikte och större ögon :grin: ) kanske går att ställa in det där på din mobil också?

Jag har allt avstängt men den mjukar upp lite ändå, precis som hos dig.
 
Det är ju högst personligt, men jag håller med dig! Har speciellt svårt för när det blir för mkt foundation/puder och så på huden. Ofta tycker jag det blir "för mkt" även om man hittar rätt nyans (vilket väldigt få faktiskt verkar göra :o ). Sen har jag aldrig fattat detta med "couturing". Det kanske möjligen kan funka på bild men har aldrig tyckt det sett vettigt ur IRL. Mvh tant :p

Personligen sminkar jag mig nästan bara med läppstift, ytterst sällan lite marcara, men på läppstift gillar jag starka färger! Tycker det livar upp!
Vad är coutouring?? Jag försökte googla men fick ingen bra definition.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
1 722
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
722
Senast: Amha
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 745
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
632
Senast: swemale
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp