Black friday

Mailat. Men det hjälper väl inget tyvärr..
Här är liksom ALLT fel. Leveranstid på flera veckor, nästan allt i ordern slut, fel varor.. ”Vi ber om ursäkt”. Ja jo.. Men jag är fortfarande lika besviken, tyvärr.

PostMord har dessutom slarvat bort min klocka jag beställde så nu måste jag kontakta den butiken och be dem skicka en till..
ja jo alltså jag är ju i samma situation. hade EN grej gått fel så hade man ju suckat lite men kunnat stå ut men nu drabbas man ju av allt som bara KAN bli fel när man beställer något känns det som...
 
Fick en positiv överraskning, köpte en BH från Aliexpress på Black Friday, har alltid problem att hitta Bhs jag trivs med då jag behöver stora storlekar (85E) men chansade då jag hittade en som såg ut att ha bra stöd både runt om och axelband. Fick den idag och för 70 kr så är den bättre än många av dom jag haft som kostat runt 400 spänn. Skulle nog haft en F kupa egentligen men det fanns tyvärr inte, tror dock denna kommer töja sig lite och sitter supersnyggt.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Reklamen för black week/friday väller in. På mail, på sociala medier, på tv osv. Jag blir bara trött. Jag fattar om man passar på att...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 898
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Hjälp, Jag har en kompis i USA som jag arbetat ihop med för ett antal år sedan, nu vill jag hitta på någon bra julklapp till henne. Hon...
Svar
18
· Visningar
677
Senast: Flixon
·
Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
726
Senast: Caoimhe
·
Fritid Verkar som drömmen går i uppfyllelse i höst och jag ska få se Rom 😍 men förutom att jag vill se Colosseum, Forum Romanum och liknande så...
2
Svar
28
· Visningar
1 653
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp