Bukefalos 28 år!

Blir alldeles yr...

Sv: Blir alldeles yr...

Då var det inte bara jag som reagerade. Orange :crazy:

Nej snälla byt :confused:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Blir alldeles yr...

*kl*

Men herregud... Han måste ju få testa för att se hur det ser ut! Orka gnälla efter tre millisekunder... *suck*

Med förhoppning att inlägget inte låter otrevligt nu, men om du inte gillar att folk gnäller så kanske du inte borde läsa folks gnäll?
 
Sv: Blir alldeles yr...

Orange är det ju inte. Däremot påminner färgschemat väldigt mycket om vovve.net's färger, kanske värt att ha i åtanke?

Jag brukar gilla alla bukefalos färger ;)
 
Sv: Blir alldeles yr...

Just nu har jag vitt så ögonen svider. Grönt vid sidorna och blå text.
 
Sv: Blir alldeles yr...

kl

Altså Gunnar, det känns varje gång jag kikar in på buke(har femtioelva sidor öppna.. ) som att denna sidan inte laddat klart, om du förstår vad jag menar?:p
Som typ, när sidan laddar trögt, och slutar halvfärdigt, så nu har jag uppdaterat den, flera gånger i onödan, bara för att jag inte orkar tänka och kommer därför inte ihåg att, ja, sidan ÄR ljus.. :angel:

Snälla, litet mer färg?:bow:
Kontrasterna på denna ljusa är dessutom hemsk..
Ta tillbaka det blåa, gröna eller nytt pippigult, whatever, bara jag slipper tro att det är något fel hela tiden.. :D
 
Sv: Blir alldeles yr...

*kl*

Tyckte mycket bättre om de första mer vårlika färgerna, det här blir man mest nedstämd av att titta på.
 
Sv: Blir alldeles yr...

Det ser ut som att hela Buke är för litet för min skärm :confused: blå kant runt allt liksom? Det blir för skarpt med vitt mot ljusblått och sen smuts-beige(:confused:)!
 
Sv: Blir alldeles yr...

Blått och det gröna är fint, men det smutsvita/beiga/grå känns himla dassigt! :( Vill ha lite gladare färg i textrutan!
 
Sv: Blir alldeles yr...

*lån*

Tycker inte alls det är bra att funktionen som gör att man ser vilka trådar man svarat i är borttagen!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Via omvägar har vi återigen blivit inbjudna till samkväm över jul med mina föräldrar. Den direkta kontakten är nämligen i stort sett...
2
Svar
31
· Visningar
3 214
Senast: Smulu
·
Kropp & Själ Det här dyker upp med jämna mellanrum på forumet. Vi är flera som har eller har haft fobier, både vanliga och ovanliga. Så, har du en...
10 11 12
Svar
225
· Visningar
9 923
Senast: Enya
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 486
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Förra året gick jag till vårdcentralen för att jag tyckte att jag hade lite förstorade lymfkörtlar runt halsen. Men speciellt en...
Svar
3
· Visningar
458

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp