Bukefalos 28 år!

Böneutrop i Sverige från Moské - Ja? Nej?

Sv: Böneutrop i Sverige från Moské - Ja? Nej?

Mindre känslighet blir väl nödvändigt, ett ollon utan skydd verkat hemskt!
Men storlek det fattar jag inte.
PL
 
Sv: Böneutrop i Sverige från Moské - Ja? Nej?

Jag tycker nog att 30 000 kvinnor i Sverige per år som får cellförändringar inte är "ovanligt".
Och det heter livmoderhalscancer.

Ja det står ju mellan kvinnans hälsa och mannens maximala njutning.
Och då så vinner ju som vanligt mannens maximala sexuella njutning.
Kvinnor borde nog ta och sexstrejka.
 
Sv: Böneutrop i Sverige från Moské - Ja? Nej?

Och hur är fundamentalistiska är de i väst uppväxta i Vatikanstaten?

Men det är i och för sig en intressant iakttagelse. Det spelar ingen roll hur många fundamentalistiska muslimer som flyttar till Västeuropa. När de väl bor här så blir de och deras barn sekulariserade.

Skönt att även du inte ser islam som ett hot och välkomnar muslimska invandrare.



Du är oseriös, du får roa dig med med de lite mer toleranta och lättroade.
 
Sv: Böneutrop i Sverige från Moské - Ja? Nej?

Nej det gör jag inte. Var gärna religiös, bara det inte märks i negativ form. Det gäller fö alla religioner och alla religiösa.


Islam utmärker sig negativt i vår moderna tid, trist men sant.
Men har du funderat på varför?
PL
 
Sv: Böneutrop i Sverige från Moské - Ja? Nej?

Men storlek det fattar jag inte.

Okej du har inte sett funktionen hos en omskuren penis kan jag gissa?
Jag har tittat på nära håll - mycket nära.

När penis sväller så behövs det mera hud för att den skall få plats att svälla.
Och det blir litet brist på hud när förhuden inte kan användas för att täcka upp för den ökade storleken.
Så huden håller liksom emot.

Och den delen kan jag personligen ha som argument mot omskärelse.
Huden behövs vid användning.
 
Sv: Böneutrop i Sverige från Moské - Ja? Nej?

Okej du har inte sett funktionen hos en omskuren penis kan jag gissa?
Jag har tittat på nära håll - mycket nära.

När penis sväller så behövs det mera hud för att den skall få plats att svälla.
Och det blir litet brist på hud när förhuden inte kan användas för att täcka upp för den ökade storleken.
Så huden håller liksom emot.

Jag börjar misstänka att det är din positiva sexuella njutning som driver den här frågan, med hälsa som förkläde...
 
Sv: Böneutrop i Sverige från Moské - Ja? Nej?

Nähä du, det är INTE cancer. Har du inte läst informationen de skickar ut vid provtagarna?

Nej men det är effekt av det virus som det blir mindre av om männen är omskurna.
450 kvinnor får cancern och hälften dör.

Men vad gör väl det? - det är ju bara kvinnor.
 
Sv: Böneutrop i Sverige från Moské - Ja? Nej?

Du är oseriös, du får roa dig med med de lite mer toleranta och lättroade.

Och hur är fundamentalistiska är de i väst uppväxta i Vatikanstaten?

Men det är i och för sig en intressant iakttagelse. Det spelar ingen roll hur många fundamentalistiska muslimer som flyttar till Västeuropa. När de väl bor här så blir de och deras barn sekulariserade.

Skönt att även du inte ser islam som ett hot och välkomnar muslimska invandrare


så du är inte tolerant? kanske till och med lite inskränkt? fördomsfull?

Men får att återgå till det du höll med om innan du blev lite islamofobiskt skitnödig... så är muslimer i väst sekulära. Dvs det är inga problem att muslimer flyttar hit för de och deras barn blir sekulära.
 
Sv: Böneutrop i Sverige från Moské - Ja? Nej?

Jag börjar misstänka att det är din positiva sexuella njutning som driver den här frågan, med hälsa som förkläde...

Nej jag föredrar män med förhuden kvar.
Den går att använda till mycket roligt.
Och så får en sådan penis möjlighet att uppnå sin fulla storlek.
Förpackningen räcker ju då till så att säga.
 
Senast ändrad:
Sv: Böneutrop i Sverige från Moské - Ja? Nej?

å fan..

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_wars_involving_the_United_States

Du menar att de krigar mindre än USA? Vad som nu skulle vara negativt med det...

USA är ingen religion och vill du framhäva att USA krigar/terroriserar, kontrollerar kvinnor ochförbannar homosexuella i kristendomens namn so fine. Religion är av ondo, den får alltför många människor att bete sig illa och korkat.


Men har du funderat på varför?
PL

Allt har en anledning men det är en förklaring ingen ursäkt.
 
Senast ändrad:
Sv: Böneutrop i Sverige från Moské - Ja? Nej?

Nej men det är effekt av det virus som det blir mindre av om männen är omskurna.
450 kvinnor får cancern och hälften dör.

Men vad gör väl det? - det är ju bara kvinnor.

Man kan dö av andra sexuellt överförbara sjukdomar också och allt detta kan förhindras med kondom, fast betydligt mer effektivt. Omskärelse minskar ju bara smittrisken och tar inte bort den. Så varför man ska tillåta mutilering av bebisar utan deras medgivande är en gåta för mig, för en så liten vinning.
 
Sv: Böneutrop i Sverige från Moské - Ja? Nej?

Nej den skall sitta på sin ursprungliga plats där det var tänkt från början för att vara som roligast.
 
Sv: Böneutrop i Sverige från Moské - Ja? Nej?

Man kan dö av andra sexuellt överförbara sjukdomar också och allt detta kan förhindras med kondom, fast betydligt mer effektivt.

Ja kondom är jättebra om man har tillgång till dem.
Och inte försöker få barn för då är den i vägen.
 
Sv: Böneutrop i Sverige från Moské - Ja? Nej?

så du är inte tolerant? kanske till och med lite inskränkt? fördomsfull?
.

Jag är fruktansvärt intolerant mot dumhet.


Men får att återgå till det du höll med om innan du blev lite islamofobiskt skitnödig... så är muslimer i väst sekulära. Dvs det är inga problem att muslimer flyttar hit för de och deras barn blir sekulära

Om det är din tolkning av det jag skrev så spelar du dum. Alternativ finns men jag väljer i all enkelhet att tro du spelar dum och som jag skrev tidigare så är jag intolerant mot dumhet så återigen: clownen får roa någon annan.
 

Liknande trådar

Fritid Jag, sambon, och hunden vill hyra en stuga på en camping i typ mellersta Sverige, tänk typ max 40 mil från Nyköping men inte i några...
2
Svar
25
· Visningar
1 010
Senast: ii-ssa
·
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 346
Senast: Rosett
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
824
Senast: Rosett
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 982
Senast: TinyWiny
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp