Bukefalos 28 år!

Bruksridning!

Sv: Bruksridning!

Vad jag vet är det inget russ som vunnit ridningen på ett par år.
Bruksridningen är en variant av brukskörningen. Har i princip samma regelverk, meningen är att man ska kunna ha samma moment i båda grenarna.
 
Sv: Bruksridning!

har tittat på det o skulle vilja testa men har inte haft någon tävling inärheten
 
Sv: Bruksridning!

Dorinda skrev:
Vad jag vet är det inget russ som vunnit ridningen på ett par år.
Bruksridningen är en variant av brukskörningen. Har i princip samma regelverk, meningen är att man ska kunna ha samma moment i båda grenarna.





jo,, brukskörningen,, skrev fel =) :d =) .. han heter lojstas pawik,, ägare är elisabeth larsson och hon som kör honom i sm heter anita,, :) är du mycket insatt i det där??
 
Senast ändrad:
Sv: Bruksridning!

Jag vet vilka dom är och pratat lite med dom. Anita tävlar ju även storhäst så tävlat mot henne då.
Tyvär blir det inget SM för mig i år heller.
 
Sv: Bruksridning!

Jag har tävlat i körning ett år. (+att jag åkt som medhjälpare ett år)
Förra året kvalade jag till ridningen men kunnde inte åka då det skulle bli för långt +att hästen redan var bokad till ett bröllop samma helg.
Och i år så kvalade jag inte, tävlade enbart ridningen och på en häst jag sällan rider och som aldrig gått bruks innan. Min häst var tyvär konvalecent och hästen jag brukar tävla hade nys plockat av sig skorna så min ambitioner om att vinna var ganska låga iår.
 
Sv: Bruksridning!

Myråsens ryttarklubb utanför Skara har bruksridning. Vi har tävlingar och tränings tävlingar samt träningar. Gå in på våran hemsida och läs mera.
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 426
Senast: zarmino
·
Hundträning Hej! Har nån haft en hund med resursförsvar (mot andra hundar) som blivit bättre med träning? Och isf vad för träning? Jag har en tik...
Svar
8
· Visningar
751
Senast: Emmi
·
Hundavel & Ras Hej! Skulle ni möjligtvis ha tid att ge tips på hundras? :bow: Jag har växt upp med jakthund och tränat och tävlat lite (viltspår...
2
Svar
27
· Visningar
3 250
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Hej! Senaste veckorna har gymma vid 9/10 tiden på fm vilket jag tycker är väldigt bekvämt i sig. Men problemet är, jag blir SÅ trött...
Svar
5
· Visningar
557
Senast: Seaside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp