Bukefalos 28 år!

Bukefolk i närheten? Kungsängen-Enköping med omnejd

Kalaspinglan

Trådstartare
Jag har lite dåligt med hundkompisar här, nu när jag flyttat. Finns det några här som bor i närheten och vill träffas för att träna eller bara vara sociala och leka ibland? Helt opretationöst och bara för skojjs skull...!
Tjingeling!
Pinglan
 
Sv: Bukefolk i närheten? Kungsängen-Enköping med omnejd

En annan blir kanske stockholmare till vintern :D Vi får se hur det blir med jobb och så... Vi kommer att bo i Norra sthlm. Bor du i sthlm eller enköping?
 
Sv: Bukefolk i närheten? Kungsängen-Enköping med omnejd

Jag bor mitt emellan, i Bålsta, sedan i maj.
Spännande, hoppas att du får jobb. Norra Stockholm är för övrigt väldigt trevligt.. :-)
 
Sv: Bukefolk i närheten? Kungsängen-Enköping med omnejd

Aha... Ja Bålsta känner jag ju till. Mmm vi får se om och vart vi hamnar... Nä nu ska jag kolla CSI sen är det hundrastning och sängen som gäller...
 
Sv: Bukefolk i närheten? Kungsängen-Enköping med omnejd

En annan blir kanske stockholmare till vintern

Så trevligt! :) Sedan är det bara att köpa en schäfer så är ju allt helt perfekt. :angel:
 
Sv: Bukefolk i närheten? Kungsängen-Enköping med omnejd

ah... du menar en sån där svart-gul sak....? Jo om du hitar en liten, långhårig tik med kort rygg *he he* Då är jag på! Åsså ska den vara inslagen i gladpack så jag slipper allt hundhår :angel:

Jag såg faktiskt en fruktat liten tik här för någon vecka sedan. Hon var såååå liten och smal. Hon kändes mer som en... Tja jag vet inte vad jag ska jämföra med. Men det var liksom ingen Schäfer nått mer. Helt klart över gränsen för att inte kännas rastypisk mer. Mer som en smal Jämthund, fast mindre. Jag kan inte ens komma på någon liten och smal hund som skulle passa bättre att jämföra med. Nä det var faktiskt inte snyggt...
 
Sv: Bukefolk i närheten? Kungsängen-Enköping med omnejd

Det ska nog gå att ordna! :) Har fina schäferkontakter. :banana:

Gladpack har jag i massor, då jag köper in det kartongvis. Mina går nu inlindade dagligen. Imorgon väntar bastun, då ska de få sitta där tills sista stråt har fällt klart. Naturligtvis är plasten på även i bastun, tror det går fortare då. :devil:

Fungerar inte det, blir det raka vägen till stallet och rakapparaten. Någon som vet var man köper snygga hundkläder? :angel:
 

Liknande trådar

Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 434
Senast: Acto
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 237
Senast: ako
·
Hundträning Har en 12-veckors schäfervalp som är otroligt stabil och lugn. Både hemma, i stallet, nya miljöer osv. Han håller sig nära mig men är...
Svar
10
· Visningar
1 167
Senast: Stergo
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 411

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp