Bukefalos 28 år!

Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Kl på mig själv.

Ja nu får gumman börja skrittas igen, dock måste vi vänta på bättre underlag innan vi börjar. Tur hon är nöjd med att bara gå i hagen och äta en massa hö. Hon är otroligt underbar nu då hon bara få vara häst, nu kan hon komma fram självmant och gosa =)

Ska försöka ta några härliga bilder på gumman å gubben snart.
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Men hur har jag kunnat missa den godingen?
Är ju ändå rätt ofta till gamla falmark, sambon har föräldrarna där.
Super fin verkligen! :)
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Ja det är kanske lika bra :)

Hoppas min kan vara lika nöjd som din med att gå och vara häst bara ett tag, men dom där himmelska rosa dropparna han får verkar ju funka, så helt otroligt är det nog inte ;)
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

hon står gömd bakom ett stort hus, haha :D
vem är du då? :p
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

På så vis ;)
Emma heter jag, tror inte du kommer veta vem jag är ;)
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Vet jag kanske vem din (var det sambos föräldrar) är? :p
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

visst är hon :D har nya bilder, ska snart lägga in dom tänkte jag

den nyaste bilden jag la upp nu är när snön smälte i våras :D
min kamera har dött
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Roligt med en ny häst i tråden :laugh: Och väldigt söt är hon också, så det gör ju saken bara ännu bättre!
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

knapp
ååh, nu blev allt lite krångligt. jag kommer ev. att få åka till sthlm och jobba något som jag velat göra tidigare men då inte fått trots att ajg ordnat allt så det skulle fungera när jag hade dusty.
den här gången verkar det som att jag får åka, men, saken är då den att det kansek blir v.48 när hästen ev. kommer. Suck. Jag vill ju att han ska komma så tidigt som möjligt men samtidigt hade det ju passat mycket bättre om han kom v.49 istället just nu...för jag kan ju inte direkt lämna bort honom det första jag gör...
måste prata med ägaren och höra om det går att styra till v.49 istället...kanske....hmm...beslutsångest!
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Aah, scheisse! Nåja, är det med Gr*ns du skickar så kör de ju varje veckan upp-och-ner. Så bara det är okej för ägaren så borde det inte vara nån big deal att styra om det :)

*kl*
Sitter i Kiruna nu, work work work. Ska fota en massa projekt imorrn, stressigt med den korta stunden dag som de har här uppe. Kallt, och mycket mera snö är det. Hoppas att min kära häst sköter sig bara, är alltid lite nervöst att åka bort..
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Oj Kiruna, långt borta!! Roligt med mer snö, ta en bild och lägg in ;) Pålle sköter sig säkert, det tror jag!! :)

Jaa, men jag tror det kommer bli så att jag får lov att vara hemma den här gången ändå. Jag längtar ju så efter hästen också måste jag hämta min soffa hemma hos pappa. Och det blir bara den veckan jag kan hämta den eftersom jag jobbar kväll nästa vecka och inte har någon som kan hjälpa mig så jag får nog vara hemma i stället. Kommer kanske fler tåg!
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Hugger en knapp och hoppar in! Här vill jag och min Fjording Dozan vara med.
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Hihiii söt du är! :love: Jaaa, det är verkligen spännande!! Längtar som en tok!!
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Kiruna hade snö, men i trakterna Gällivare-Överkalix var det betydligt mer. Mysigt, men inte när man ska köra bil i snöröken :mad: Nu återstår att se om min kära häst skött sig, och hur odrägligt pigg han kommer vara efter 5 dagars (i och för sig välbehövlig) vila.
 

Liknande trådar

Samhälle IT-leverantören Tieto är utsatta för ett ransomwareangrepp. Jag kunde inte bry mig mindre om Tieto själva, men de har en stor mängd...
Svar
15
· Visningar
1 310
Senast: Inte_Ung
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 010
Senast: mamman
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 210
Senast: Bee
·
Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 184
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp