Bukefalos 28 år!

Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

KL

Fått hem en hoppsadel idag, imorn kommer utprovaren.. håll tummarna för att min känsliga och mkt kräsne pojke accepterar den, pleeease?
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

kl
Att använda trådar till efterlysning är EJ tillåtet!
Fortsätter detta kommer tråden att hamna i papperkorgen.

mvh
moderator
mysko
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Är det en Fjording jag skådar, och i Umeå? :)

Jag blir GALEN om det inte slutar regna snart! Ledde just in den tokleriga pållen vars mugg jag nästan hade fått bukt med, och till och med vindskyddet är genomblött. Vad hände med vintern?
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Jaa, vars tog vintern vägen?!
Jag som varnad ägaren till pålle och sa att det var jättehalt och lite snö så han behövde nog vara vinterskodd.. och nu är det regn och barmark igen.
Men han kommer väl snart så!!
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Ja det kan man fråga sig.. Regn och rusk, och prognoserna framöver ser inte lovande ut. Kanske några solglimtar torsdag eftermiddag, men annars bara samma scheisse.
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

ja men visst är det det :laugh: fast hon är faktiskt i luleå hos fodervärd just nu så jag är hästlös och miserabel. och vädret gör ju inte det hela bättre.

vars står du med din och vad gör ni för någet då? alltid kul med 'riktiga' hästar ;)
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Nämen oj, den här tråden har jag helt missat att den fanns!:D

Har en snart 2 år gammal halvblodshingst jag hoppas ska bli min nya tävlingskamrat. Skickar in en bild från betet på "Svarta Faran" (han heter annars Ceasar och är en mkt snäll och väluppfostrad kille;))

Betesslp-1.jpg
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Oj så jag började klura, det råkar inte vara så att vi står i samma stall? :angel: :o
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Haha, vilken koll man har!

Han är fin din lilla C :)
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Nice! Vad är det för stam på Svarta Faran? ;)
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Tack:love:
Han är efter De Noir-Master-Herkules-Toreador.
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Åhå! Blir nog en stilig herre av honom, ser väldigt ädel och elegant ut. Och svart är ju sååå snyggt :love:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Jo, nu blev det ju inget sto som jag hade hoppats så då fick jag nöja mig med färgen!:D
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

ja men visst är det det :laugh: fast hon är faktiskt i luleå hos fodervärd just nu så jag är hästlös och miserabel. och vädret gör ju inte det hela bättre.

vars står du med din och vad gör ni för någet då? alltid kul med 'riktiga' hästar ;)

Min finns nära Norrmjöle. Jag hyser in henne på lösdrift hos min granne, som har två Quarters. Jag har bara haft henne i två månader, och hon har noll grundkondition. Det har blivit ganska mycket skogsritter, och på sistone har vi hoppat över lite hinder runt 50 cm... Planer finns på att rida för dressyrtränare, gå hoppkurs och tömkörningskurs nästa år.
Hur kommer det sig att du skaffat fodervärd och blivit hästlös och miserabel? Var stod hon i Umeå?
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

grönt hus? :p
annars vetja inte..
 

Liknande trådar

Samhälle IT-leverantören Tieto är utsatta för ett ransomwareangrepp. Jag kunde inte bry mig mindre om Tieto själva, men de har en stor mängd...
Svar
15
· Visningar
1 310
Senast: Inte_Ung
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 010
Senast: mamman
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 210
Senast: Bee
·
Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 184
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp