Bukefalos 28 år!

Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

mmm quarters och fjording. en perfekt blandning! vem är det som har dom?
hur gammal är hon då? kul med ett projekt att jobba upp till bra form :)
jag jobbar mindre än halvtid just nu och halvpendlar till falkenberg och då finns det inte mycket tid eller pengar kvar till någon häst :( kommer även att flytta ner dit efter nyår, och ev flytta vidare därifrån under sommaren så jag kände att jag inte vill släpa min stackars häst runt hela sverige. så hon står hos ett par bekanta uppe i luleå tills jag vet vars jag ska bo och sådär

här stog vi i ansmark hos supers :D
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Jag förstår. Hon ser hemskt söt ut! '

Jag skickar PM!
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Jaa, vars tog vintern vägen?!

Ja det kan man fråga sig, håller på att bli tokig på allt regnande! :mad: Nu vill jag ha 30 grader kallt och en rejäl snöstorm som plåster på såren och det ögonabums. :D

Kicki :laugh:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Vad tur att du hittade den, välkommen hit! :laugh:

Kicki :laugh:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Kul att få se lite hästar som bor här om kring:)
Vad fin han är din svarta fara :)

Här är lite bilder på mina två busar ;)

AntonApache2009.jpg



Zundance6.jpg
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

KL på mig själv

Här var det inte mkt action, har ni alla fastnat i leran utomhus eller? ;P
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

KL på mig själv

Här var det inte mkt action, har ni alla fastnat i leran utomhus eller? ;P

Jag och Ferro har nog gjort det... :o Det är leraleralera överallt och han behöver nya skor och hovlsagaren har fått svininfluensan! :eek: Dessutom blev Ferro sjuk efter sista tävlingen på hippo, fick väll något virus med sig, och var dålig i några veckor men nu är han frisk. :banana:
Så vi har typ inte gjort någonting på flera veckor.. bara deppar i leran... :( ;) Vilken hemsk årstid det här är!
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Snarare fastnat i det tröstlösa mörkret :crazy:

Tack gode gud för att det vänder om en månad! Men visst - vi hade ju lite sol i helgen ändå. Om än det regnade för fullt igen när jag väl kunde åka ut till stallet i söndags, och var mulet under tiden jag red ut i lördags.
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Usch ba... jag märkte imorse att mina tre har lite smyglösa skor, försökte så gott jag kunde och jag hoppas verkligen att dom sitter kvar tills sambon kommer hem så han kan hjälpa mig. :S

Modett Mmm det är inte världens kuligaste väder.. :S

Då äre skönt att kunna pigga upp sig med lite uppsnofsade bilder ;) -fniss- Det kändes som att jag behövde det för att hålla motivationen uppe :)
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Tackar!:laugh: Jag har ju bott i din hemstad tidigare under min studietid, hade häst både på Degernäs och på gamla K4.

Blir väldigt nyfiken på vem du är. :D När du stod i Degernäs, hade du då pållen hos KM?

Kicki :laugh:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Har åxå haft en pålle i Degernäs, inte hos KM dock.

KL

Nu har jag varit duktig!
Sabinakakor(kärleksmums, red en ponny när jag var liten som stod granne med farmor som hette Sabina och då döpte farmor om kakorna till Sabinakakor ^^ ) Maränger och kladdkaka med vaniljsmak har hunnit bli gjorda idag :)
Hade tänkt göra bullar åxå men mjölet skulle inte räcka :S och min bil dog påväg hem från affären så jag vågar inte chansa och åka iväg :/
 

Liknande trådar

Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
21
· Visningar
946
Samhälle IT-leverantören Tieto är utsatta för ett ransomwareangrepp. Jag kunde inte bry mig mindre om Tieto själva, men de har en stor mängd...
Svar
15
· Visningar
1 323
Senast: Inte_Ung
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 087
Senast: mamman
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 259
Senast: Bee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp