Buketräff Svärdsjö - 2016 edition

athena_arabians

Trådstartare
Det börjar väl blir dags att planera lite :D De datum jag absolut inte kan är 16-17 juli och 30-31 juli :) Annars är jag väldigt flexibel.

Byhåla ligger 25 km nordost om Falun. Övernattningsmöjligheter i hus finns och en gigantisk gräsplan, dvs vill någon ha husbil/husvagn/tält fungerar det jättebra. Det finns två stora grillar och möjlighet att ta fram en bänkspisplatta om någon vill kunna använda el för matlagning. En rök finns det också :up:

Jag kommer att bjuda på bbq-grillade revbensspjäll som snacks till välkomstdrinken. Förslaget sedan är att att alla tar med sig det de vill grilla.

Så, är det någon som vill komma hit? Vi hade jättekul förra året :D Kan tillägga att målet är att alla ska trivas. Vill man inte dricka så göra man inte det, ingen är med på bild om man inte vill det själv osv. Det är helt ok att ta selfies med katterna :laugh:

PS För er som var här förra året jag kan berätta att jag fixat infravärme och belysning till altanen :up: DS
 
Låter kul, jag kankse vågar dyka upp för en gångs skull (bor ju bara några mil från Svärdsjö så snabbt att ta sig hem om ni är bits :D). Hade fått för mig dock att du bodde i Stockholm. Jobbar jättemycket i juli men som sagt, om jag inte jobbar så dyker jag upp.
 
Låter kul, jag kankse vågar dyka upp för en gångs skull (bor ju bara några mil från Svärdsjö så snabbt att ta sig hem om ni är bits :D). Hade fått för mig dock att du bodde i Stockholm. Jobbar jättemycket i juli men som sagt, om jag inte jobbar så dyker jag upp.

Vi är jättesnälla :D Myggen tar jag dock inget ansvar för :cautious: :D

Jag har en portabel Thermacell som jag satte upp på altanen förra året och den fungerar hyggligt.
 
Det låter trevligt :) Tjuvkikade på era instagrambilder då det begav sig :p Beror på datum även för mig.
 
Det verkar som om en helg är lämpligast (fast jag vet att @tornblomma har svårt med dem)?

Tar vi på en fredag så finns det ingen helg som inte fungerar för mig, jag måste kunna stå upp tidigt på morgonen söndagarna den 17:e och 31:a juli så det är därför de datumen inte fungerar :p

Efter midsommar är väl bäst vädermässigt sett, juni kan ju vara lite knasigt med vädret.
 
Undrar om jag törs? :nailbiting:
Ja just ja, det var ju JAG som var skrämmande, otäck mm. enligt buke. :devil:
 
Det verkar som om en helg är lämpligast (fast jag vet att @tornblomma har svårt med dem)?

Tar vi på en fredag så finns det ingen helg som inte fungerar för mig, jag måste kunna stå upp tidigt på morgonen söndagarna den 17:e och 31:a juli så det är därför de datumen inte fungerar :p

Efter midsommar är väl bäst vädermässigt sett, juni kan ju vara lite knasigt med vädret.
Jag har sommarlov, så helg el inte, spelar ingen roll för mig, utan mer när mannen har semester och vad vi ska göra då, vi har inget inplanerat so far.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det är dags igen... :banana: Buketräff Svärdsjö 2017 den 8 juli :up: Jag har helt sonika bestämt ett datum eftersom flera av min helger...
59 60 61
Svar
1 210
· Visningar
64 251
Senast: Raderad medlem 94602
·
Äldre Jag har sneglat lite på Svärdsjöträffen, men det är ju så himla långt bort! Annars hade jag gärna deltagit där, det låter jättemysigt...
Svar
13
· Visningar
722

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp