Bukefalos 28 år!

Sv: Byta bana

men jag har ju bara unghästar och nångång måste man ju in med dom o köra provlopp vad det lider.
Det är både fördelar o nackdelar med "ortenbanor". Men är du endast ute efter att ta in unghästarna nån enstaka gång på en tävlingsbana så är ju huvudstadsbanan den bästa :angel: Klarar dom den med tanke på vad som finns att titta på där så klarar dom de övriga banorna också :D Du slipper sevice avgift, betalar endast boxhyra den dan du är där. Nu finns även en fin 800m bana på innerplan :angel: Nackdel är väl de begränsade öppettiderna

B-tränarföreningen kör utbildninglopp (provlopp) måndagkvällar där det finns en uppsjö av avdelningar att anmäla in hästen i. Allt från 45 tempo till 22 tempo, fri öppning och fri avslutning. Då betalar du ingen boxavgift utan endast en symbolisk summa till föreningen/ häst den aktuella kvällen.
 
Sv: Byta bana

Jag tillhör Gävle men åker i stort sett jämt till Bollnäs för att göra provlopp med sambons och pappas nordis och jag har aldrig stött på nå problem när de gäller det.
Till saken hör den att nordisen inte gillar kurvorna på Gävle (för doserade).
 
Sv: Byta bana

Vadå? :confused:
Oavsett om man flyttar till annan ort så står den bana som man tog licensen på fortfarande som hemmabana lr?
Gooparna håller ju till på Färjestad nu men det står Hemmabana: Åby
 
Sv: Byta bana

Gooparna har lite special och dom har dessutom stall på Åby kvar...man byter bana när man byter distrikt
 
Sv: Byta bana

Rycker liv i hysterisk gammal tråd men ändå, morgon tråden dags att vakna ;)


Nyfikna jag i farten och tankar på ev. flytt så guidades jag givetvis till Buke
när jag snurrade omkring.

Vart det Julmyra?
Om ej varför ?, trivs osv.

All info mottages tacksam negativ som positiv, vet att det stormat/stormar om Julmyra?

Tack på förhand!
 
Sv: Byta bana

Rycker liv i hysterisk gammal tråd men ändå, morgon tråden dags att vakna ;)


Nyfikna jag i farten och tankar på ev. flytt så guidades jag givetvis till Buke
när jag snurrade omkring.

Vart det Julmyra?
Om ej varför ?, trivs osv.

All info mottages tacksam negativ som positiv, vet att det stormat/stormar om Julmyra?

Tack på förhand!

Nej det blev ingen flytt , jag betalade 20% i handpenning men blev blåst på alltihop , idioten sittr förhoppningsvis inne fortfarande.
Dock hade jag redan bestämt att inte flytta dit så det va en annan som ville ta över min lägenhet men vi väntade tills allt skulle lösa sig men det va en planerad konkurs

men känner folk som bor där nu som trivs
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
556
Senast: Lady_S
·
Skola & Jobb Jag har fått nytt jobb. Något helt annat än innan och byter verkligen riktning i livet. Blev nästan head-huntad till tjänsten (som...
2
Svar
32
· Visningar
2 725
Senast: Elo
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 256
Senast: kolblakkur
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 700
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp