Bukefalos 28 år!

Cane corso!?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Cane corso!?

syrrans ex har en CC unghund,jättecool och snäll med alla människor och hundar.jag har ingen erfarenhet av rasen sedan tidigare och denna är den enda jag träffat irl.skitmysig hund:love:

27314659.jpg
 
Sv: Cane corso!?

trevligt huvud , du får gärna pma vart den kommer ifrån ( vet inte om det är ok att lägga ut här?)
 
Sv: Cane corso!?

Snart är vår långa väntan slut. Igår ansåg uppfödaren och vi att valparna var tillräckligt gamla ( 6 veckor) för att vår skulle kunna väljas ut och efter en hel dag hos uppfödaren är det den hr lilla tjejen som följer med oss hem på midsommardagen.

Lilla Fendi 6 veckor gammal

fendistende6veckkr.jpg


fendiirygglgekr.jpg


fendisoverkr.jpg


Och så lite kullsyskon


lillafendikr.jpg


daddyochngontillkr.jpg


valppusskr.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Cane corso!?

GUD SÅ SÖT! :eek: :love: Ser ut som en liten maffigare boxervalp :D.
 
Sv: Cane corso!?

Till alla:


Tack, ja vi tycker själv hon är bedårande och tycker tiden tills vi får hämta henne släpar sig fram.
 
Sv: Cane corso!?

ÅÅÅ vilken söt!!! :love:
Bara säga till när du vill ha hundvakt sen! :)
 
Sv: Cane corso!?

*KL*

CC´n är verkligen en underbar ras :love:

Min kille är fem år nu och det har inte gått en dag på dessa fem år som jag ångrat mitt val av ras :laugh:

Så här glada kan de bli på bild :D:

voff.jpg


Och så här trötta kan de vara :):

trottast.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Cane corso!?

Gud så söta valpar :love:
Tycker du har gjort ett toppen val av ras, har själva en CC kille som blir två år i sommar. Han är en riktig goding på alla sätt, både utanpå och innuti. Snäll som en ko, stor som en ko :D
Älskar barnen och sover mer än gärna i deras sängar :)
Han är dessutom supersnäll mot vår 12 veckor gamla boxervalp. En riktig storebror som både busar med och ser efter den lilla. Just nu sover de tätt, tätt ihop och det gör de för det mesta. Den lilla klänger och hänger på han och han accepterar det mesta med överseende min.
Lycka till!
 
Sv: Cane corso!?

Ja, jag tror och hoppas att det här verkligen kan vara en ras som passar oss.

Vart kommer din ifrån?, du får gärna pm.a.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Går i planerna på att skaffa en cane corso, men har läst runt en del och även hört från andra att deras mentalitet inte alltid är så...
2
Svar
37
· Visningar
5 516
Senast: Monstermom
·
R
Hundavel & Ras I går släpptes Schäferhundens Index på avelsdata. Hela gårdagen ägnade jag åt statistik, både på egna kullar men också väldigt mycket åt...
9 10 11
Svar
213
· Visningar
13 925
Senast: Dentaku
·
Hundavel & Ras Finns det olika corsos? Jag trodde det bara fanns cane corso,i en annons såg jag cane corso italiano,same shit diffrent name?? Hur är...
2
Svar
31
· Visningar
6 228
Senast: Abova
·
D
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att köpa hund och har totalt förälskat oss i rasen Cane corso. Det jag har läst om rasen så verkar dom passa med...
2
Svar
30
· Visningar
25 540
Senast: Minerva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp