Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Åh jätte fina bilder, vart i Gbg är det där ?


så söt, hon har snedlugg som Isabelle!

Det är Galaxen i Gärdsås i nordöstra gbg. Min dagliga rutt till lidl eller spårvagnen.

Vi ska förövrigt ha en sjalträff där ngn gång i maj, lutar åt 10:e. För de nyfikna som vill testa och lära sig knyta! Eller bara umgås.
 
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Åh jag pm:ar dig, den 10:e maj är ju jag hemma och jag har lite svårt att få till min trikåsjal :D
 
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Åh jag pm:ar dig, den 10:e maj är ju jag hemma och jag har lite svårt att få till min trikåsjal :D

:bump:

( har aldrig ägt eller knytit trikå innan men det lär finnas en hel drös morsor som kan visa dig! )

Titta vad lång jag blivit och kan sitta själv och vill lära mig äta själv :shock: :loving:

blivitlngre.jpg


sittasjlv.jpg


tasjlv.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Åh hon är ju så sööt och jätte duktig *fniss* på att äta själv minsann :D
 
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Så var vi över 2000 inlägg igen och tråden låses! En ny får göras om ni känner att ni vill! ;)

Snurrfian-moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
49 50 51
Svar
1 010
· Visningar
66 785
Senast: Tajger
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 631
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 185
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
1 741
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp