Dagens resultat ...igen...

R

Rallebralle

cert=Premier och så blev hon nominerad
men så vart det lika mellan Scilla och en burma så det blev lotten som avgjorde vem som skulle vinna.....burman vann. :smirk:

Det är oförskämt vilket bra skick hon är i nu! :p
 
Grattis !! 2 eller blev det 3 eller 4 tjusiga rosetter hemma nu då, blev hon BOX alltså?

Du missade nått när du inte ville ha lilla Toby, vilken pangkille han har blivit !! :p
 
Jag räknade mina rosetter....47 stycken varav fyra är HP. :p
den som tagit flest är såklart Scilla...men poå en stark andraplats kommer....*trummvirvel*....SPARVFEN!!! :eek:
och så har jag ju ett gäng pokaler också..... :angel:
 
Grattis :bump:
Vad roligt att det går så bra.
Lite tråkigt bara när det är lotten som avgör :)
 
Hon var lite ur balans ett tag i höstas,lite för smal.
Men nu när hon blev kastrat så verkar hon vara i toppform :D

Jag tycker att det ska finnas en huvuddomare som avgör vid tillfällen som dessa.......men ,men man kan ju inte vinna jämt..... :o :angel:
 

Liknande trådar

Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 432
Senast: cirkus
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 201
Senast: Klara
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 096
Senast: Skjøldur
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
1 984

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp