Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Suck... när man pratat med nån som verkar trevlig och så ska han också få in samtalet på sex. alltså..... måste var och varannn man vilja prata om sex... Jag får bara lust att skriva att Ja jag vet att du är kåt och vill ligga men jag blir avtänd när du gör så här...

Jag avskyr det! Jag är inte intresserad av att snacka sex med en helt okänd människa framför en datorskärm, det ger mig nada. Jag har ofta svarat att jag inte har några problem med att hitta någon att ha sex med - problemet är att hitta någon som är kul och intelligent att hänga med även utanför sängen och att vederbörande därmed har diskvalificerat sig själv.

Senaste gången en man plötsligt ledde in samtalet på sex fick jag nog. Jag svarade något i stil med:
"Vill du sitta och runka upp den framför skärmen så får du väl göra det. Själv föredrar jag att träffa människor i verkliga livet för att först där se om attraktion uppstår."
 
Jag förstår dig precis. Jag är tjock och har ett sånt där ansikte som ser harmlöst ut, plus en utstrålning som verkligen märks, och fy fasen vad vissa män tar sig friheter pga det. Det var dock värre när jag var yngre, jag har bara blivit mer och mer bitchig med åldern så irl får jag oftast vara ifred nu pga min läskiga utstrålning. :devil: Men det är tragiskt att jag ens har behövt utveckla en sån fasad pga att något med mig tydligen stör människor så mycket att de tycker de kan bete sig hur som helst.

Jag gav upp det där med onlinedejting för länge sedan för jag upplevde att män tyckte jag skulle vara glad som fick uppmärksamhet alls, det fanns liksom en förväntan att jag skulle göra precis vad de ville av ren tacksamhet. Spyr på sånt tänk, ungefär som att den största gåvan här i livet skulle vara att nån snubbe kan nedlåta sig till att ge mig lite kuk.

Och sen insåg jag för några år sen att jag ändå är asexuell så det var lika bra att jag la ner det där med att försöka träffa någon online, eftersom de flesta har så stort fokus på sexet. Tur i oturen antar jag, eftersom jag upplevde ett stort tvång av att behöva förhålla mig till andras sexuella intresse, och det kunde nog gått illa om jag hade dejtat när jag var ung och osäker.
Jag blir ledsen av att läsa det på samma gång som det är skönt att andra varit med om samma.
Jag tycker bara det är så märkligt att vissa män vågar bete sig på sätt mot tjocka kvinnor som de inte skulle våga med smala eller de som anses vara snygga. Och att om man ser oskyldig och söt ut så verkar det trigga deras behov av att förnedra eller nåt sånt..
 
Det är ju både och.
Men jag förstår inte varför man inte kollar av läget lite innan man frågar om jag tex vill ta hans kuk i munnen. Jag pratar ofta om sex och har haft flera kk men vill att folk känner av läget.
Jag känner mig otrygg med män som bara kör på.
Jag håller med dig, ingen skulle ju tycka att det var vettigt att hala fram kuken när man sitter på ett kafé och har ett casual samtal, varför skulle det vara det på nätet. Om man nu vill ha chattsex får man väll fanimej ställa frågan - Skulle du vilja ha lite chattsex med mig? Det är inte konstigare än att söka efter samtycke vid vanliga sexuella möten och precis lika gränsöverskridande när man inte gör det.
 
Jag förstår dig precis. Jag är tjock och har ett sånt där ansikte som ser harmlöst ut, plus en utstrålning som verkligen märks, och fy fasen vad vissa män tar sig friheter pga det. Det var dock värre när jag var yngre, jag har bara blivit mer och mer bitchig med åldern så irl får jag oftast vara ifred nu pga min läskiga utstrålning. :devil: Men det är tragiskt att jag ens har behövt utveckla en sån fasad pga att något med mig tydligen stör människor så mycket att de tycker de kan bete sig hur som helst.

Jag gav upp det där med onlinedejting för länge sedan för jag upplevde att män tyckte jag skulle vara glad som fick uppmärksamhet alls, det fanns liksom en förväntan att jag skulle göra precis vad de ville av ren tacksamhet. Spyr på sånt tänk, ungefär som att den största gåvan här i livet skulle vara att nån snubbe kan nedlåta sig till att ge mig lite kuk.

Och sen insåg jag för några år sen att jag ändå är asexuell så det var lika bra att jag la ner det där med att försöka träffa någon online, eftersom de flesta har så stort fokus på sexet. Tur i oturen antar jag, eftersom jag upplevde ett stort tvång av att behöva förhålla mig till andras sexuella intresse, och det kunde nog gått illa om jag hade dejtat när jag var ung och osäker.
Jag har funderat mkt kring hur jag ska skydda min egen sexualitet när jag ofta möter gränslösa män och jag tycker att det inte är helt enkelt. Jag kan känna att jag verkligen har fått jobba för att frigöra mig från det som möter mig och fått jobba för att utveckla min egen sexualitet. Och i vissa perioder när jag var yngre så vet jag att det påverkade så jag inte var intresserad av sex. Sen tycker jag det är trist då det påverkar vilka män jag söker mig till. Pga erfarenheter så har jag aktat mig mkt för män som verkar vara lite dominanta, har pondus och tar för sig helt enkelt för att jag är van att de är såna som ser mig som någon de kan dominera och förnedra och då göra det på ett negativt sätt.
Så under lång tid sökte jag mig till män som verkade ofarliga och lite mesiga. Men problemet blev ju att jag tyckte de var tråkiga efter ett tag och inte hade tillräckligt driv.
Men det borde ju gå och träffa någon vettig människa som är ett mellanting. Jag attraheras ju av folk som har driv, passion och tar för sig och har självförtroende. Men alla såna kan ju inte ha önskan om att förnedra mot någons vilja.
 
Jag har en vän som också får mkt obehagliga kommentarer. Tex när vi varit ute har män sagt typ att;
"Ni asiatiska kvinnor är ju bra i sängen. Enda problemet är att ni är så trånga."
" Kom igen det är klart du kan sälja sex. Ni thailändskor gillar ju att knulla för pengar."

Fatta förvåningen när man pratat lite trevligt med nån som plötsligt säger sånt.
:wtf:
 
Jag har en vän som också får mkt obehagliga kommentarer. Tex när vi varit ute har män sagt typ att;
"Ni asiatiska kvinnor är ju bra i sängen. Enda problemet är att ni är så trånga."
" Kom igen det är klart du kan sälja sex. Ni thailändskor gillar ju att knulla för pengar."

Fatta förvåningen när man pratat lite trevligt med nån som plötsligt säger sånt.
:wtf:

Va äre för fel på folk :mad::wtf:
 
Jag har en vän som också får mkt obehagliga kommentarer. Tex när vi varit ute har män sagt typ att;
"Ni asiatiska kvinnor är ju bra i sängen. Enda problemet är att ni är så trånga."
" Kom igen det är klart du kan sälja sex. Ni thailändskor gillar ju att knulla för pengar."

Fatta förvåningen när man pratat lite trevligt med nån som plötsligt säger sånt.
:wtf:
:(, jag har också hör att just kvinnor med utseenden som ser asiatiska ut får otroligt många trista kommentarer och upplevelser.
 
Jag har en vän som också får mkt obehagliga kommentarer. Tex när vi varit ute har män sagt typ att;
"Ni asiatiska kvinnor är ju bra i sängen. Enda problemet är att ni är så trånga."
" Kom igen det är klart du kan sälja sex. Ni thailändskor gillar ju att knulla för pengar."

Fatta förvåningen när man pratat lite trevligt med nån som plötsligt säger sånt.
:wtf:

Har hört att asiatiskor är hårt drabbade av den typen av sexualisering. Så hemskt..
 
Jag har en vän som också får mkt obehagliga kommentarer. Tex när vi varit ute har män sagt typ att;
"Ni asiatiska kvinnor är ju bra i sängen. Enda problemet är att ni är så trånga."
" Kom igen det är klart du kan sälja sex. Ni thailändskor gillar ju att knulla för pengar."

Fatta förvåningen när man pratat lite trevligt med nån som plötsligt säger sånt.
:wtf:
Fy fan vad vidrigt.
 
Jag har en vän som också får mkt obehagliga kommentarer. Tex när vi varit ute har män sagt typ att;
"Ni asiatiska kvinnor är ju bra i sängen. Enda problemet är att ni är så trånga."
" Kom igen det är klart du kan sälja sex. Ni thailändskor gillar ju att knulla för pengar."

Fatta förvåningen när man pratat lite trevligt med nån som plötsligt säger sånt.
:wtf:
:yuck::wtf::banghead:

Samtidigt var det ett flertal medlemmar här inne som befann sig i tassemarkerna i tråden om att köpa fruar.
 
Jag är lite vilse. Det kändes bra men ny när jag mår så dåligt känns det bara jobbigt. Jag orkar inte med dumma skämt, vill inte ha någon närhet, ingen "tycks synd om", inget tafsar och absolut inget sex. Jag är nog generellt ingen trevlig person när jag är ledsen. Jag vill inte ha en kram, jag vill vara själv. Min arbetsterapeut tycker att eftersom jag har en "krisreaktion" ska jag inte ta några stora beslut men jag står inte ut. Vissa saker är helt klart giltiga irritationsmoment men vissa saker är helt oskyldiga bara att jag har alla taggar ute.
 
Jag är lite vilse. Det kändes bra men ny när jag mår så dåligt känns det bara jobbigt. Jag orkar inte med dumma skämt, vill inte ha någon närhet, ingen "tycks synd om", inget tafsar och absolut inget sex. Jag är nog generellt ingen trevlig person när jag är ledsen. Jag vill inte ha en kram, jag vill vara själv. Min arbetsterapeut tycker att eftersom jag har en "krisreaktion" ska jag inte ta några stora beslut men jag står inte ut. Vissa saker är helt klart giltiga irritationsmoment men vissa saker är helt oskyldiga bara att jag har alla taggar ute.
Jag tror du ska låta bli att dejta i nuläget.
 
Jag tror du ska låta bli att dejta i nuläget.
Absolut, hade jag inte redan hade något jag träffat de senaste 3 månaderna så hade jag inte ens funderat på saken. En del av mig önskar såklart att vi hade fått träffats efter allt detta, men nu är det som det är.
 
Jag håller med dig, ingen skulle ju tycka att det var vettigt att hala fram kuken när man sitter på ett kafé och har ett casual samtal, varför skulle det vara det på nätet. Om man nu vill ha chattsex får man väll fanimej ställa frågan - Skulle du vilja ha lite chattsex med mig? Det är inte konstigare än att söka efter samtycke vid vanliga sexuella möten och precis lika gränsöverskridande när man inte gör det.

Hala fram :D Låter som att det är en lång snok när inne.
 

J_78201_1_copyright_amorspilar.jpg


:angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 129
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
14
· Visningar
683
Senast: em76
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
13 14 15
Svar
281
· Visningar
11 250
Svar
1 567
· Visningar
158 817
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp