Dejtingtråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Typ "vi ses när vi ses" eller "vi kanske ses någon gång"
Hade nog inte tolkat in så mkt i det...
Men det beror ju på vem det är ifrån också..

När det är såhär utan sammanhang hade jag tolkat det som att vederbörande skulle på fest/dricka alkohol (på tillställning).

Råkas på fyllan kanske.

Det känns som @stjarnhimmel kan ha varit närmast det som menas. Får den känslan själv, då det inte rör något festande vad jag vet om.

Chattat lite med truck killen idag.
 
Jag har aldrig (medvetet) skickat en super-like :angel: Om du har en ärlig presentation och du är "hennes typ" borde det väl gå bra även med vanlig like?

Varför inte då, de finns väl där för att användas?:banana:

Nädå men, själv har jag bara en viss specifik typ av profil jag direkt superlikar, den dyker dock inte upp så ofta..
 
Jag har aldrig (medvetet) skickat en super-like :angel: Om du har en ärlig presentation och du är "hennes typ" borde det väl gå bra även med vanlig like?

Nja, enligt min egna vetenskapliga undersökning så fungerar super-likes bättre :).
Men man kan ju hoppas att hon lägger märke till mig iaf. Men jag hamnar längre ner i hennes swipa lista ...
 
Jag får bara lust att skriva att Ja jag vet att du är kåt och vill ligga men jag blir avtänd när du gör så här...

Do it :devil: Snubbar som alltid ska vrida samtalet till något sliskigt är extremt osexiga och förtjänar att få höra det. I och för sig osäkert om det kommer göra någon skillnad, men man brukar i alla fall må lite bättre själv av att sätta ner foten.
 
Suck... när man pratat med nån som verkar trevlig och så ska han också få in samtalet på sex. alltså..... måste var och varannn man vilja prata om sex... Jag får bara lust att skriva att Ja jag vet att du är kåt och vill ligga men jag blir avtänd när du gör så här...

Eller "Jag var intresserad av sex med dig också men nu blev jag avtänd när du inte kan bete dig. Hejdå."
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 541
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
197
Senast: em76
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
9 10 11
Svar
212
· Visningar
8 288
Senast: tuaphua
·
Svar
1 346
· Visningar
138 389
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp