Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden del 17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag använder det, hala fram kortet nu och betala!
:D

Du högg inte på kölhala :rofl::rofl::rofl: (fick lära mig detta ord av @Bison senast vi sågs :D)

Pratat lite på messenger med tinderkillen igen o nu är det som vanligt fast bättre o genast känns det inte som några problem att ses. Alltså jag måste ju vara hopplös i att hitta på egna sätt att stressa mig själv på :angel: Vi ska nog ses på söndag igen när jag varit på kurs med hästen.
 
Du högg inte på kölhala :rofl::rofl::rofl: (fick lära mig detta ord av @Bison senast vi sågs :D)

Pratat lite på messenger med tinderkillen igen o nu är det som vanligt fast bättre o genast känns det inte som några problem att ses. Alltså jag måste ju vara hopplös i att hitta på egna sätt att stressa mig själv på :angel: Vi ska nog ses på söndag igen när jag varit på kurs med hästen.

Hahaha!
Det är iofs ett bra ord :angel:
 
Har någon härinne testat appen "Good ones?" Plus, minus vs Tinder? Man legitimerar sig med Bank id för att få tillgång. Det borde kunna rensa bort en del creepy typer, men är det en säker app som man vill blanda in sitt bank-id i?
 
Så sjukt. Som min brittiske vän som är svart. Han pratar engelska (givetvis) så i Sverige får han ofta frågan vart han är ifrån.

- London
- Yes, but where are you from
-
London
- Yes but I mean where are you born
- London

Låter ju extremt galet, vem vet inte att det finns svarta personer födda i London? Eller så menar de hans familjehistoria som troligtvis har anknytningar till nått annat land, men brister i engelskan?
 
Tinder går bra just nu...
Matchade med en som i första anblick såg intressant ut. Men med lite efterforskning visade sig att hon har två småbarn. Varför kan man inte avslöja sånt direkt ?
Sen matchade jag med en solnedgång också... Vad säger man? Jag älskar ju solnedgångar..:love:
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 137
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
14
· Visningar
688
Senast: em76
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
13 14 15
Svar
281
· Visningar
11 278
Svar
1 567
· Visningar
159 132
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp