Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så är det förstås. Som andra säkert vet på forumet här av vad jag tidigare skrivit så är jag personligen så att jag håller ganska hårt på principer ang otrohet. Även på det viset att jag inte skulle kunna umgås med en person som är upptagen, även om jag förstås anser att det egentligen inte är den "utomstående" personens fel så att säga. Men så ser jag själv på det hela. Men sålänge man inte vet, och personen inte berättar nått, så kan man inte anta att nån är upptagen heller. Då går det för långt.

Hej! Det fetade, hur menar du där?
 
Så less på killar med spända magrutor på Tinder. Snälla rara, jag struntar fullständigt i dom där. Men jag bryr mig om att du är en person som väljer att framhålla en sådan sak i dina 4 sekunder i rampljuset.

Hjärtliga hälsningar - förkyld, bitter och uppgiven
 
Att de ärliga svaren skulle hjälpts på plats av fyllan.

Men så är det ju alltid. När man dricker blir man mer avslappnad och ärligare.

Jag hade dock inte märkt att han va onykter om han inte skrivit det. Vi skämtade om att jag i och med det kunde ställa intressanta frågor till honom och han bara garvade.
 
Jag börjar överväga att sluta följa TK på fb. Igår la han upp något om "what goes around comes around." samt hur kul han skulle ha det. Kände en viss avundsjuka inombords och började fundera på att sluta följa, för att slippa se det där och bli påmind om att vissa saker var för bra för att vara sanna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 155
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 612
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Jag är less på att känna mig beroende av sociala medier, och på att titta på mobilen när jag egentligen inte vill, som när min son (9...
2
Svar
22
· Visningar
2 250
Senast: Luktpion
·
Hästvård Hej. Har nyss bytt hagkompis till min lekfulla 5åring. Innan så gick han med en 2 år äldre häst som tydligt var ledaren i hagen. Dom...
Svar
3
· Visningar
1 563
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp