Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså det här med att jag introducerade mitt grabbgäng till mitt tjejgäng för ett halvår sedan får man ju äta upp ibland. Så nu försöker jag:
1. Vara den som håller huvudet kallt när det skvallras och blir drama. Sinnesfrid osv. Deras problem inte mitt.
2. Inte bli svartsjuk när personer jag själv avvisat hittar någon annan i kretsen. Det är bara ditt ego som talar Singo, släpp det genast.

Sol ute, sol inne, sol i sinne :up:
 
Jag är fortfarande konfunderad.
Har en hel del att tugga på.
För detta är ett tillfälle som jag inte har någon nytta av mina grå.
Om någon trodde att jag var en maskin har nu bevisligen fel.
Jag vet inte om jag ska vara lesen eller glad.
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Som nybliven singel så har jag börjat utforska tinder. Fönstershoppar typ.. :angel: Har ni plus eller det klarar man sig utan?

Jag ska vara singel lääänge den här gången. Helst hela livet! :D

Har dock redan matchat med en kille som är söt, trevlig och verkar typ normal! :confused: Kommer ju inte bli något. Men ändå! :rofl:
 
Som nybliven singel så har jag börjat utforska tinder. Fönstershoppar typ.. :angel: Har ni plus eller det klarar man sig utan?

Jag ska vara singel lääänge den här gången. Helst hela livet! :D

Har dock redan matchat med en kille som är söt, trevlig och verkar typ normal! :confused: Kommer ju inte bli något. Men ändå! :rofl:
Jag använder inga dejting sidor/appar, tar det lite som det kommer. Jag kommer nog dö singel som det verkar just nu, men man ska aldrig säga aldrig.
 
Jag kommer nog dö singel som det verkar just nu, men man ska aldrig säga aldrig.

Hear hear :meh:

Själv ramlade jag precis över en kille på Tinder som rent utseendemässigt är right up my alley, så jag tog mig lite tid att analysera vad det egentligen är att jag tvärbromsar när liknande män dyker upp. Kan se några gemensamma nämnare - ljusbrunt/guldblont hår, bruna ögon och fin hudton :D Faller som en fura varje gång!
 
Hear hear :meh:

Själv ramlade jag precis över en kille på Tinder som rent utseendemässigt är right up my alley, så jag tog mig lite tid att analysera vad det egentligen är att jag tvärbromsar när liknande män dyker upp. Kan se några gemensamma nämnare - ljusbrunt/guldblont hår, bruna ögon och fin hudton :D Faller som en fura varje gång!
Se där ja, själv får jag inga känslor alls av att se bilder på killar. Kan få någon känsla att se filmer med kändisar, men aldrig fått den känslan av att kolla på någon kille live så att säga. Tja TK var rätt nära, tror mer i mitt fall att känslorna växer fram.

Ibland känner jag mig apatiskt och undrar om jag ens är kapabel att älska eller ha känslor.
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Se där ja, själv får jag inga känslor alls av att se bilder på killar. Kan få någon känsla att se filmer med kändisar, men aldrig fått den känslan av att kolla på någon kille live så att säga. Tja TK var rätt nära, tror mer i mitt fall att känslorna växer fram.

Ibland känner jag mig apatiskt och undrar om jag ens är kapabel att älska eller ha känslor.

Ja, känslor är väl att ta i men attraktion :D

Lätt att känna så men rätt person för dig kommer sannolikt få dig att känna annorlunda :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 154
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 612
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Jag är less på att känna mig beroende av sociala medier, och på att titta på mobilen när jag egentligen inte vill, som när min son (9...
2
Svar
22
· Visningar
2 250
Senast: Luktpion
·
Hästvård Hej. Har nyss bytt hagkompis till min lekfulla 5åring. Innan så gick han med en 2 år äldre häst som tydligt var ledaren i hagen. Dom...
Svar
3
· Visningar
1 563
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp