Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
SJ måste vara den mest envisa människa jag träffat.
Tror han skickat snap till mig varje dag sen vi sist sågs, minns inte ens när det var. Januari kanske?
Jag har inte svarat fram till häromdagen när jag kände mig less på att träffa nytt folk.
Sa nej till att ses i helgen men i veckan kanske det blir.
Jag gillar faktiskt att umgås med honom, han är ju lite fucked up men lika barn osv.
 
:)Hoppar in med en liten update

Killen och jag har nu flyttat ihop :love: och har ett förstahandskontrakt på en lgh
Allt är inte guld och gröna skogar vad gäller boendet så kollar fortfarande efter en bättre lgh
Däremot är det förvånansvärt bra mellan oss
Jag har mina ”dippar” men mer pga min egna osäkerhet. Men han brukar rädda upp de. Jag har ju lite svårt efter så många ”nej” att tro att nån verkligen fortfarande är där. Jobbar på att släppa såna tankar och ”bara vara lycklig” :)
Så allt som allt är det faktiskt riktigt bra :up:
 
Ja, känslor är väl att ta i men attraktion :D

Lätt att känna så men rätt person för dig kommer sannolikt få dig att känna annorlunda :heart
Känner ingen direkt attraktion heller, inte som när jag var tonåring. Kan se snygga killar och tänka att de är snygga men inget mer än det.
Tror aldrig jag lär träffa rätt person, som det är nu i alla fall. :/
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Känner ingen direkt attraktion heller, inte som när jag var tonåring. Kan se snygga killar och tänka att de är snygga men inget mer än det.
Tror aldrig jag lär träffa rätt person, som det är nu i alla fall. :/

Jag känner ingen attraktion av att titta på bilder heller.
Gör en snabb bedömning om personen är snygg eller inte.
För attraktion behöver jag träffa personen, utseende, kroppsspråk, hur han rör sig, ser på mig, pratar med mig, att vi har samna typ av humor osv.

Ser jag tex SJ på bild reagerar jag inte öht, men träffar jag honom blir det helt annorlunda eftersom han är så sjukt bra på att läsa mig och får mig att skratta och må bra.
 
Det verkar som att vårsolen väckt upp slumrande feelings i min bekantskapskrets = flera av mina manliga bekanta har visat intresse :cautious:

Synd bara att majoriteten är totalt ointressanta ur precis alla aspekter, förutom som vänner, förutom möjligen en, som typiskt nog bara verkar vara ute efter något oseriöst. Dvs här fortsätter det vara total stiltje på dejtingfronten.
 
Det verkar som att vårsolen väckt upp slumrande feelings i min bekantskapskrets = flera av mina manliga bekanta har visat intresse :cautious:

Synd bara att majoriteten är totalt ointressanta ur precis alla aspekter, förutom som vänner, förutom möjligen en, som typiskt nog bara verkar vara ute efter något oseriöst. Dvs här fortsätter det vara total stiltje på dejtingfronten.

Marsmän? :D
 
Själv ramlade jag precis över en kille på Tinder som rent utseendemässigt är right up my alley, så jag tog mig lite tid att analysera vad det egentligen är att jag tvärbromsar när liknande män dyker upp. Kan se några gemensamma nämnare - ljusbrunt/guldblont hår, bruna ögon och fin hudton :D Faller som en fura varje gång!

.. tills man får reda på att karln har ett religiöst yrke. Själv brinner jag nog upp om jag går in i en kyrka. Nä, upp som en sol och ned som en pannkaka med det där.
 
Gör en snabb bedömning om personen är snygg eller inte.
För attraktion behöver jag träffa personen, utseende, kroppsspråk, hur han rör sig, ser på mig, pratar med mig, att vi har samna typ av humor osv.

Alltså ja, nån kan se fantastisk ut på bild men sen när man träffas i verkligheten så ändras allt totalt! Eller tvärt om, inget speceillt alls på bild men ett underbart sätt att vara. Synd jag tycker det känns så jobbigt att träffa nya personer bara:meh:
 
Jag känner ingen attraktion av att titta på bilder heller.
Gör en snabb bedömning om personen är snygg eller inte.
För attraktion behöver jag träffa personen, utseende, kroppsspråk, hur han rör sig, ser på mig, pratar med mig, att vi har samna typ av humor osv.

Ser jag tex SJ på bild reagerar jag inte öht, men träffar jag honom blir det helt annorlunda eftersom han är så sjukt bra på att läsa mig och får mig att skratta och må bra.
Hm, ligger nog något i det där du skriver. Har inte tänkt på det själv, kanske inte är helt samma för mig men kanske något liknande. :)
 
:)Hoppar in med en liten update

Killen och jag har nu flyttat ihop :love: och har ett förstahandskontrakt på en lgh
Allt är inte guld och gröna skogar vad gäller boendet så kollar fortfarande efter en bättre lgh
Däremot är det förvånansvärt bra mellan oss
Jag har mina ”dippar” men mer pga min egna osäkerhet. Men han brukar rädda upp de. Jag har ju lite svårt efter så många ”nej” att tro att nån verkligen fortfarande är där. Jobbar på att släppa såna tankar och ”bara vara lycklig” :)
Så allt som allt är det faktiskt riktigt bra :up:
Vad kul att läsa :up:
Passar han in i din mentala mall av en perfekt man, eller skiljer han sig på någon punkt? Jag menar, du hade höga krav. Och absolut inget fel i det, tvärt om! :)
Bara nyfiken hur nära du kom "drömmannen" :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 314
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 630
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Jag är less på att känna mig beroende av sociala medier, och på att titta på mobilen när jag egentligen inte vill, som när min son (9...
2
Svar
22
· Visningar
2 285
Senast: Luktpion
·
Hästvård Hej. Har nyss bytt hagkompis till min lekfulla 5åring. Innan så gick han med en 2 år äldre häst som tydligt var ledaren i hagen. Dom...
Svar
3
· Visningar
1 576
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp