Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just ja.. han som jag dissade träffade jag på onsdagen istället! Vi gick en sväng med hundarna men det var hemskt stelt och svårpratat! Men tydligen så vill han träffas igen! :D

Plus att en kompis till mitt ex är väldigt på! Vad är det som händer? Känns som att alla har vårkänslor nu! :rofl:
 
@Lia_ jag har en selfie som jag tagit med Snapchat. La även till en ridbild för ett tag sedan, men känns som att det lädde till färre matchningar faktiskt.... :p
Kanske borde sluta fundera så mycket över bilder. Samtidigt vill man ju ha rätt matchningar :)

Hade annars trott att bilder där man är aktiv är bra :confused:;)
 
Vad ni skriver!! Känns verkligen som om det är vår i luften i alla fall?! :D

Min dejt i tisdags gick braaa, fasen så snygg han var. :love: Och vi hade lätt för att prata, vara öppna och munhuggas lite, så som det ska va! Han var bra på att hångla också (mycket viktigt!!) och vi ska ses igen!

Har inte svept på tinder på jättelänge, har inte tid med alla killar som hänger över en och vill träffas :rofl: nä, inte riktigt så men veckan blir ju fullbokad direkt om man försöker klämma in mer än en dejt?!
 
Jag och dejten skulle setts i tisdags, hörde inget från honom först. Fick sen ett meddelande om att han fastnat i ett möte på jobbet som dragit ut på tiden. Svarade på det och kände att eftersom vi ju inte riktigt har rett ut vad vi har för relation än (vi har bara träffats tre gånger) att jag ville meddela att min mens kom samma dag (vi har ju mest diskuterat typ kk).
Hörde inget...sen ringde han, kändes som att han inte ville ses...han föreslog helgen istället, sen ändrade han sig och sa att han gärna sågs men att vi kunde ta det en annan kväll i veckan, så vi bestämde att ses igår istället. Kände att det blev så dubbla signaler från honom så jag skickade ett meddelande på kvällen och frågade vad han kände att han ville ha för relation typ. Han var väldigt tydlig med att han ville mer än kk då. Skickade en massa gulliga meddelanden med puss och kram etc.
Så igår då...när jag hörde av mig på väg hem kom det igen att vi nog borde ses i helgen istället, blev det inte väldigt sent att ses (det blev det iofs). Kändes återigen inte som att han ville ses...

Känner att jag har rasat iväg i mina tankar kring det här nu (jag som skulle njuta i stunden bara :angel:). Misstänker att jag har lite humörknas pga mensen...:arghh: så hjälp mig lite... :p
 
Jag och dejten skulle setts i tisdags, hörde inget från honom först. Fick sen ett meddelande om att han fastnat i ett möte på jobbet som dragit ut på tiden. Svarade på det och kände att eftersom vi ju inte riktigt har rett ut vad vi har för relation än (vi har bara träffats tre gånger) att jag ville meddela att min mens kom samma dag (vi har ju mest diskuterat typ kk).
Hörde inget...sen ringde han, kändes som att han inte ville ses...han föreslog helgen istället, sen ändrade han sig och sa att han gärna sågs men att vi kunde ta det en annan kväll i veckan, så vi bestämde att ses igår istället. Kände att det blev så dubbla signaler från honom så jag skickade ett meddelande på kvällen och frågade vad han kände att han ville ha för relation typ. Han var väldigt tydlig med att han ville mer än kk då. Skickade en massa gulliga meddelanden med puss och kram etc.
Så igår då...när jag hörde av mig på väg hem kom det igen att vi nog borde ses i helgen istället, blev det inte väldigt sent att ses (det blev det iofs). Kändes återigen inte som att han ville ses...

Känner att jag har rasat iväg i mina tankar kring det här nu (jag som skulle njuta i stunden bara :angel:). Misstänker att jag har lite humörknas pga mensen...:arghh: så hjälp mig lite... :p

Jag personligen hade inte orkat med en sån strulpelle som byter dagar/tider stup i kvarten.

Ska du liksom hipp happ bara ändra ditt schema för att han vill ses just då? :)
 
Jag personligen hade inte orkat med en sån strulpelle som byter dagar/tider stup i kvarten.

Ska du liksom hipp happ bara ändra ditt schema för att han vill ses just då? :)
Egentligen håller jag med dig. :) Och det kommer jag inte göra. Just nu är det nog i övrigt så att han har fått anpassa sig väldigt mycket efter mig (jag har hästar så blir att ses efter stallet tex vilket ju blir sent, vi bor en bit ifrån varandra, jag har barn på heltid och jag har mitt ex boende kvar en vecka till för att han har haft svårt att hitta ny bostad så vi kan inte ses hos mig). Och jag har inte ändrat några planer för de här ändringarna.
 
Amen sistah!

Mitt schema är fullt redan från början. Skulle någon börja krångla hade han varit dödens lammunge direkt :mad:

Det har varit min grundinställning. Mitt schema är också superfullt. Nu har jag som sagt inte ändrat något, i tisdags hade jag inga andra planer och igår var jag bara i stallet längre istället. Men jag vet inte om det är det han gör, eller om han bara inte rakt ut vill säga att han inte vill ses om det inte går att ha sex...att det är därför han ställer in/bokar om nu...:meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 217
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 616
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Jag är less på att känna mig beroende av sociala medier, och på att titta på mobilen när jag egentligen inte vill, som när min son (9...
2
Svar
22
· Visningar
2 255
Senast: Luktpion
·
Hästvård Hej. Har nyss bytt hagkompis till min lekfulla 5åring. Innan så gick han med en 2 år äldre häst som tydligt var ledaren i hagen. Dom...
Svar
3
· Visningar
1 570
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp