Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det har varit min grundinställning. Mitt schema är också superfullt. Nu har jag som sagt inte ändrat något, i tisdags hade jag inga andra planer och igår var jag bara i stallet längre istället. Men jag vet inte om det är det han gör, eller om han bara inte rakt ut vill säga att han inte vill ses om det inte går att ha sex...att det är därför han ställer in/bokar om nu...:meh:

Jag hade faktiskt inte brytt mig så mycket om anledningen.
Har själv gjort så mot andra, ett antal gånger mot SJ bla. Mot någon som känns viktig skulle jag aldrig göra det.
 
Dejt idag också, med en kille som mina kompisar varnade mig för att träffa pga han jobbar på ett ställe jag besöker relativt regelbundet, och att det skulle bli jobbigt att gå tillbaka dit om det gick "dåligt". Men äh, vi får se, SÅ viktigt är det inte att jag måste kunna gå tillbaka just dit, det finns andra ställen... :p Vi ska i alla fall ses på några öl. Inte så nervös än, men det kommer väl!
Det där kände jag lite så med TK, i och med att han jobbar på ett företag jag besöker ofta, men samtidigt tänker jag ”äh va fan vi är väl vuxna människor som kan bete sig profisionellt på jobbet.
Jag har varit på det företaget efter att ”sa nej till att ses, då exet hört av sig och ville ses”. Vi har dock återgått till en normal konversationsnivå på jobbet. Igår skrev han till mig på messenger, bara ett foto på blå himmel och något i stil med ”nu är solen här”.
Känns bra att det återgått till den nivån det var innan han var hemma hos mig.

Vi träffades en gång utanför jobbet.
 
Jag hade faktiskt inte brytt mig så mycket om anledningen.
Har själv gjort så mot andra, ett antal gånger mot SJ bla. Mot någon som känns viktig skulle jag aldrig göra det.

Du har så rätt! Det är väl egentligen det som magkänslan säger mig...att jag inte är så viktig. Och det kanske en inte kan räkna med efter så kort tid egentligen, men jag är helt med på hur du tänker!

Men jag tänker också att om en har uttalat att relationen bygger på sex så är det ju helt ok att säga att en inte vill ses om det inte går.

Får se hur jag ska hantera det här vidare :)
 
På tal om det här med vem som åker vart..

Jag personligen vägrar "planerade" ons och är inte den som åker iväg för att träffa nån ny, men vad gör det när så många män verkar kunna åka hur långt som helst om det kan leda till sex och dessutom är av åsikten att det funkar alldeles utmärkt att vara kk fast man bor 60-100 mil från varandra :cautious:

Nog för att jag är blond, men fullt Så blond är jag inte :D
 
@Sagohöst Hoppas det löser sig med strulpellen, verkar ju rätt strange att säga man vill nåt seriöst, men sen inte vilja ses om man inte kan ligga^^.

@Gnist Haha :p. Jag kan gärna åka, det gör mig inte så mycket, men just om det tas för givet att jag ska åka, nej då vill jag inte. Och är det någon man sen fortsätter att träffa så turas man om att åka givetvis.

----

Haha, jaha, tindersnubben igårkväll... vilken tokstolle.. hade ett par underhållande timmar, men blir nog inget mer där^^
 
@Sagohöst Hoppas det löser sig med strulpellen, verkar ju rätt strange att säga man vill nåt seriöst, men sen inte vilja ses om man inte kan ligga^^.

@Gnist Haha :p. Jag kan gärna åka, det gör mig inte så mycket, men just om det tas för givet att jag ska åka, nej då vill jag inte. Och är det någon man sen fortsätter att träffa så turas man om att åka givetvis.

----

Haha, jaha, tindersnubben igårkväll... vilken tokstolle.. hade ett par underhållande timmar, men blir nog inget mer där^^

Precis det jag känner. Men jag kan ju ha missuppfattat hans avsikter med att ställa in/boka om också. Vi känner inte direkt varandra efter så kort tid och då kan det ju vara svårare med kommunikationen.
 
Det har varit min grundinställning. Mitt schema är också superfullt. Nu har jag som sagt inte ändrat något, i tisdags hade jag inga andra planer och igår var jag bara i stallet längre istället. Men jag vet inte om det är det han gör, eller om han bara inte rakt ut vill säga att han inte vill ses om det inte går att ha sex...att det är därför han ställer in/bokar om nu...:meh:
Jag hade inte funderat mer på det. Hitta en annan. Har han det körigt just nu så får han väl återkomma när han har mer tid och så får du se om du har lust att träffas då helt enkelt.
 
På tal om det här med vem som åker vart..

Jag personligen vägrar "planerade" ons och är inte den som åker iväg för att träffa nån ny, men vad gör det när så många män verkar kunna åka hur långt som helst om det kan leda till sex och dessutom är av åsikten att det funkar alldeles utmärkt att vara kk fast man bor 60-100 mil från varandra :cautious:

Nog för att jag är blond, men fullt Så blond är jag inte :D
Haha jag är skåning. Åker nog MAX fem mil för att träffa någon. Men absolut planerade ons. Har inte möjlighet till något spontant sex så det är enda chansen jag har.
 
Haha jag är skåning. Åker nog MAX fem mil för att träffa någon. Men absolut planerade ons. Har inte möjlighet till något spontant sex så det är enda chansen jag har.

Samma här. Det får planeras in mellan häst, jobb, vänner och min heliga sova i soffan tid.
SJ är mitt mest spontana ligg, han frågar ju varje gång han åker till och från jobbet, igår tyckte han att jag kunde åka med honom till Malmö :p
 
Hmm, snubben som bor 30 mil från mig hörde faktiskt av sig igen i går och ville adda mig på snap. Han är tillräckligt snygg (och charmig) för att jag funderar på att låta honom komma hit och sova över..... :angel:

Försöker annars få till en dejt (eller flera) iom att jag har lite tid över just nu pga två skadade hästar... :p Men det går dåligt hittils!

Lyckades få tre matchningar i går, varav en inte svarat på mitt meddelande (som jag skickade 2 min efter att han svept höger på mig), en annan avmatchade mig mitt i en tillsynes trevlig chat :confused: och den tredje har jag inte skrivit till än.
Har en känsla av att om man som tjej (okej kvinna) skriver först så får man relativt sällan svar? Någon mer som har upplevd samma ang. det?
 
Hmm, snubben som bor 30 mil från mig hörde faktiskt av sig igen i går och ville adda mig på snap. Han är tillräckligt snygg (och charmig) för att jag funderar på att låta honom komma hit och sova över..... :angel:

Försöker annars få till en dejt (eller flera) iom att jag har lite tid över just nu pga två skadade hästar... :p Men det går dåligt hittils!

Lyckades få tre matchningar i går, varav en inte svarat på mitt meddelande (som jag skickade 2 min efter att han svept höger på mig), en annan avmatchade mig mitt i en tillsynes trevlig chat :confused: och den tredje har jag inte skrivit till än.
Har en känsla av att om man som tjej (okej kvinna) skriver först så får man relativt sällan svar? Någon mer som har upplevd samma ang. det?

Vad menar du med att man relativt sällan skulle få svar? Skriver du inte alls så är det klart att då blir det aldrig så att du "inte får svar" (eftersom det inte finns något att svara på) menar du att det på något sätt skulle vara negativt att skriva först? Det tror inte jag.
 
Vad menar du med att man relativt sällan skulle få svar? Skriver du inte alls så är det klart att då blir det aldrig så att du "inte får svar" (eftersom det inte finns något att svara på) menar du att det på något sätt skulle vara negativt att skriva först? Det tror inte jag.

Näh jag vet inte. Men om jag skriver först så får jag typ aldrig svar tillbaka...?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 218
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 616
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Jag är less på att känna mig beroende av sociala medier, och på att titta på mobilen när jag egentligen inte vill, som när min son (9...
2
Svar
22
· Visningar
2 256
Senast: Luktpion
·
Hästvård Hej. Har nyss bytt hagkompis till min lekfulla 5åring. Innan så gick han med en 2 år äldre häst som tydligt var ledaren i hagen. Dom...
Svar
3
· Visningar
1 570
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp