DejtingtrÄden del 37

Jag var pÄ dejt igÄr. Första sen hedenhös ungefÀr.
Det Àr ju lustigt hur jag kÀnner mig inför ev dejt nu jÀmfört nÀr jag började dejta, dÄ var det sÄ kul och spÀnnande och jag sÄg fram emot varje dejt med nÄn sorts hÀrligt hopp. KÀnns inte alls sÄ nu och jag undrar i princip varför gör jag detta?

Jaja, dejten var "en som var snygg och luktar gott och som Àr trevlig" men sen klÀmmer Hanna Ferm i med sanningen " men vad gör det nÀr jag Àr helt ointresserad - för bara du kan fÄ mitt hjÀrta att fungera"

Han pratade om sig sjÀlv oavbrutet och nÀr han gjort det en vÀnda tog han samma story en gÄng till sÄ jag var tvungen att flika in "ja, juste du berÀttade det".

Hoppas att vÄren levererar bÀttre vad det lider, men jag kÀnner mig som om jag gjort Ärets insats i dejtvÀrlden.
 
Jag var pÄ dejt igÄr. Första sen hedenhös ungefÀr.
Det Àr ju lustigt hur jag kÀnner mig inför ev dejt nu jÀmfört nÀr jag började dejta, dÄ var det sÄ kul och spÀnnande och jag sÄg fram emot varje dejt med nÄn sorts hÀrligt hopp. KÀnns inte alls sÄ nu och jag undrar i princip varför gör jag detta?

Jaja, dejten var "en som var snygg och luktar gott och som Àr trevlig" men sen klÀmmer Hanna Ferm i med sanningen " men vad gör det nÀr jag Àr helt ointresserad - för bara du kan fÄ mitt hjÀrta att fungera"

Han pratade om sig sjÀlv oavbrutet och nÀr han gjort det en vÀnda tog han samma story en gÄng till sÄ jag var tvungen att flika in "ja, juste du berÀttade det".

Hoppas att vÄren levererar bÀttre vad det lider, men jag kÀnner mig som om jag gjort Ärets insats i dejtvÀrlden.
Ifall du missade vad han sa första gĂ„ngen 😂🙈🙄
 
Jag och min sambo separerade för ett par veckor sedan.
Jag har noll intresse av att trÀffa nÄgon ny i nulÀget, Àr inte ett dugg ledsen, tvÀrtom. SÄ jÀkla skönt att fÄ bo sjÀlv igen!
Men att jobba med bara mĂ€n gör att man inte blir jĂ€ttesugen pĂ„ att trĂ€ffa en till efter jobbet 🙄
TrÀffar jag nÄgon ny kommer jag inte vilja bli sambo igen. Nu har jag testat det i omgÄngar och det slutar alltid med att jag tröttnar. Jag ska bo sjÀlv!
Just att jag inte vill gifta mig eller skaffa barn gör att det finns noll stress över att trÀffa nÄgon nu.

Men jĂ€vlar i havet vad snabbt det spred sig pĂ„ jobbet 😂
Det Ă€r ett stort företag och som sagt kraftigt mansdominerat, finns nĂ„gra hundra snubbar att vĂ€lja pĂ„ 😅
Men nu har det trillat in följarförfrÄgningar pÄ Instagram och bÄde de pÄ min egen avdelning och folk pÄ andra har engagerat sig att hitta en ny Ät mig.
Chilla folket 😅
Jag ser bra ut, Àr alltid glad, trevlig och omtyckt av de flesta.
Har en hel fanclub pÄ avdelningen vi samarbetar med. Skriver pÄ messenger med nÄgra av dem men jag försöker hÄlla det vÀnskapligt.
Men ja, det Ă€r iaf en intressant upplevelse med all uppstĂ„ndelse, kommer vĂ€l fĂ„ storhetsvansinne av detta 😂
 
Jag och min sambo separerade för ett par veckor sedan.
Jag har noll intresse av att trÀffa nÄgon ny i nulÀget, Àr inte ett dugg ledsen, tvÀrtom. SÄ jÀkla skönt att fÄ bo sjÀlv igen!
Men att jobba med bara mĂ€n gör att man inte blir jĂ€ttesugen pĂ„ att trĂ€ffa en till efter jobbet 🙄
TrÀffar jag nÄgon ny kommer jag inte vilja bli sambo igen. Nu har jag testat det i omgÄngar och det slutar alltid med att jag tröttnar. Jag ska bo sjÀlv!
Just att jag inte vill gifta mig eller skaffa barn gör att det finns noll stress över att trÀffa nÄgon nu.

Men jĂ€vlar i havet vad snabbt det spred sig pĂ„ jobbet 😂
Det Ă€r ett stort företag och som sagt kraftigt mansdominerat, finns nĂ„gra hundra snubbar att vĂ€lja pĂ„ 😅
Men nu har det trillat in följarförfrÄgningar pÄ Instagram och bÄde de pÄ min egen avdelning och folk pÄ andra har engagerat sig att hitta en ny Ät mig.
Chilla folket 😅
Jag ser bra ut, Àr alltid glad, trevlig och omtyckt av de flesta.
Har en hel fanclub pÄ avdelningen vi samarbetar med. Skriver pÄ messenger med nÄgra av dem men jag försöker hÄlla det vÀnskapligt.
Men ja, det Ă€r iaf en intressant upplevelse med all uppstĂ„ndelse, kommer vĂ€l fĂ„ storhetsvansinne av detta 😂
Mer hybris Ă„t folket :heart
Marinera dig i uppmÀrksamheten och mÄ bara gött
HÀlsningar en annan som aldrig kan tÀnka sig sambolivet igen. Catlady is tha shit
 
Mer hybris Ă„t folket :heart
Marinera dig i uppmÀrksamheten och mÄ bara gött
HÀlsningar en annan som aldrig kan tÀnka sig sambolivet igen. Catlady is tha shit

Ja 😍
Det Ă€r ju rĂ€tt hĂ€rligt Ă€ndĂ„ och vĂ€ldigt ovant 😆
En kollega föreslog live-Tinder. De bjuder ner alla som Ă€r intresserade till vĂ„r avdelningar, de för stĂ€lla sig pĂ„ led och gĂ„ fram en i taget sĂ„ ska jag svara ja eller nej 😂😂😂
 
Ja 😍
Det Ă€r ju rĂ€tt hĂ€rligt Ă€ndĂ„ och vĂ€ldigt ovant 😆
En kollega föreslog live-Tinder. De bjuder ner alla som Ă€r intresserade till vĂ„r avdelningar, de för stĂ€lla sig pĂ„ led och gĂ„ fram en i taget sĂ„ ska jag svara ja eller nej 😂😂😂

Om du gör det... kan du ser till att nÄgon filmar sÄ vi fÄr se det hela ocksÄ?! :D :rofl:
 
Ja 😍
Det Ă€r ju rĂ€tt hĂ€rligt Ă€ndĂ„ och vĂ€ldigt ovant 😆
En kollega föreslog live-Tinder. De bjuder ner alla som Ă€r intresserade till vĂ„r avdelningar, de för stĂ€lla sig pĂ„ led och gĂ„ fram en i taget sĂ„ ska jag svara ja eller nej 😂😂😂
Med ett sĂ„nt litet 60-sekunders timglas. Tiden de har pĂ„ sig att motivera varför du bör vĂ€lja just honom 😂
 
Är lite sur pĂ„ 4s/H igen men kanske mest pĂ„ mig sjĂ€lv för att jag hela tiden öppnar upp för att bli sur. Jag vet ju exakt hur han fungerar sĂ„ om han skriver ”jag hör av mig nĂ€r X” sĂ„ kommer det inte hĂ€nda, för det har exakt aldrig hĂ€nt. ÄndĂ„ vĂ€ntar jag (inte sĂ€rskilt lĂ€nge men Ă€ndĂ„). Det Ă€r sĂ„ dumt.
 
Är lite sur pĂ„ 4s/H igen men kanske mest pĂ„ mig sjĂ€lv för att jag hela tiden öppnar upp för att bli sur. Jag vet ju exakt hur han fungerar sĂ„ om han skriver ”jag hör av mig nĂ€r X” sĂ„ kommer det inte hĂ€nda, för det har exakt aldrig hĂ€nt. ÄndĂ„ vĂ€ntar jag (inte sĂ€rskilt lĂ€nge men Ă€ndĂ„). Det Ă€r sĂ„ dumt.

FĂ„tt en ursĂ€kt (utan att jag behövde pĂ„tala det osv). Det Ă€r ju bra och eftersom han uppenbarligen Ă€r min svaga punkt sĂ„ Ă€r han förlĂ„ten. Det Ă€r sĂ„ mĂ€rkligt för jag kan inte pĂ„stĂ„ att jag har ”kĂ€nslor” men det Ă€r Ă€ndĂ„ nĂ„got. Eller sĂ„ Ă€r det kroppen (min)som har kidnappat hjĂ€rnan (min) istĂ€llet för tvĂ€rtom. För kroppen, den vet han hur han ska hantera. đŸ€­đŸ«Ł
 
FĂ„tt en ursĂ€kt (utan att jag behövde pĂ„tala det osv). Det Ă€r ju bra och eftersom han uppenbarligen Ă€r min svaga punkt sĂ„ Ă€r han förlĂ„ten. Det Ă€r sĂ„ mĂ€rkligt för jag kan inte pĂ„stĂ„ att jag har ”kĂ€nslor” men det Ă€r Ă€ndĂ„ nĂ„got. Eller sĂ„ Ă€r det kroppen (min)som har kidnappat hjĂ€rnan (min) istĂ€llet för tvĂ€rtom. För kroppen, den vet han hur han ska hantera. đŸ€­đŸ«Ł
Man kan ju kĂ€nna sig dissad i sĂ„na situationer Ă€ven om man inte har ”kĂ€nslor”. Och Dopaminsystemet gĂ„r igĂ„ng pĂ„ all pĂ„-av-kontakt.
 
HĂ€r har det blivit en handfull dejter till med olika individer. NĂ„n med fru i stugan :banghead::stop:, nĂ„gra intressanta samtal men som inte alls triggar intresse att ta det vidare, och nĂ„n som faktiskt Ă€r intressant att utveckla lite till. Exakt min typ landade i mitt knĂ€, sÄ  here we go! :devil::d:angel1:
 
Det finns en kille som verkligen kÀnns sÄ genuint fin och trevlig. Vi pratar lite pÄ jobbet nÀr tillfÀlle ges och skriver dÄ och dÄ utanför. Han Àr jÀttegullig, skrev igÄr att jag Àr sÄ fin och att han alltid tyckt att jag verkat sÄ charmig och trevlig.

Sen Ă€r det ju asdĂ„lig tajming nu eftersom jag egentligen inte alls tĂ€nkt trĂ€ffa nĂ„gon. Men han verkar rĂ€tt lugn och inte sĂ„ pĂ„ sĂ„ förhoppningsvis Ă€r han chill med att ta det lugnt och bara se vad som hĂ€nder 😄
 
Jo sÄ Àr det ju förstÄs.

Jag behöver nog egentligen hitta nĂ„gon som bĂ„de Ă€r bra pĂ„ att ligga och höra av sig. Men jag orkar verkligen inte leta 🙈
Har för tillfÀllet landat i "kanske inte sÄ mycket ligga, men han hör iallafall av sig och han Àr rolig umgÄs med"
Det Àr ÀndÄ ganska skönt vara i (nÄn slags) relation utan brÄk, tvivel och osÀkerhet.
Han fÄr mig lugn, kanske lite för lugn för jag somnar alltid mot honom nÀr vi sitter i soffan :p:rofl:
 
Han fÄr mig lugn, kanske lite för lugn för jag somnar alltid mot honom nÀr vi sitter i soffan :p:rofl:

Det dÀr Àr faktiskt en av de saker jag saknar mest som singel; att bara vara nÀra och slappna av. Kroppskontakt utan sÄ mycket mer Àn vila. :heart Jag har som vÀl Àr en del vÀnner som man kan bÀdda ner sig i soffan med om det verkligen behövs, men det Àr ju inte riktigt lika enkelt att fÄ till.
 

Liknande trÄdar

Relationer För att det Àr kul med uppdateringar och diskussioner Àven om man inte lÀngre kvalar in i dejtingtrÄden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 456
KlÀder & Bli fin GÄr det och hur? Jag gissar att det inte bara Àr att stoppa dem i symaskinen, men skulle vilja ta in dem under bysten och i midjan. GÄr...
Svar
5
· Visningar
377
Senast: Badger
·
Kropp & SjĂ€l Äntligen har jag provat hĂ„rdtvĂ„lsschampo och jag Ă€r frĂ€lst, det löddrar supermycket och hĂ„rbottnen Ă€r betydligt mindre torr. Samt...
Svar
17
· Visningar
547
Senast: Krystalline
·
Hemmet För att fÄ veckorna att flyta pÄ smidigt sÄ söker vi en whiteboardtavla som veckoplanerare. Den behöver ha veckodagarna uppradade och...
Svar
9
· Visningar
768
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp