Bukefalos 28 år!

Del IIII Hur går det för era 06:or?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Del IIII Hur går det för era 06:or?

Ahh, trevligt! Välkommen hit!
Kul att ni kommit så långt, här i tråden varierar vi ju ganska kraftigt utbildningsmässigt.
Vi vill se bilder ;)

Tackar för det varma välkomnandet. :)
Vet inte riktigt hur det fungerar med bilder men lägger in en länk så blir det nog lättast så :)
http://teamhummelkarr.hemsida24.se/billie-t-11052
Dem senaste bilderna är ifrån november, får se om jag kan lägga ut nyare någon dag!

Det är riktigt kul att läsa hur det går för alla! mycket olika inriktningar och raser verkar det som! kul!
 
Sv: Del IIII Hur går det för era 06:or?

ser trevligt ut! :-)
 
Sv: Del IIII Hur går det för era 06:or?

Idag har jag ridit för tränare med min kille och han skötte sig finfint! :love:
 
Sv: Del IIII Hur går det för era 06:or?

Hejhej, hoppar in här nu efter att länge ha tjuvkikat i den här tråden om era 06:or. Har själv en 06:a och tycker det är väldigt intressant att se vart alla ligger utbildningsmässigt.

Min häst köpte jag i höstas sutten på och riden lite ute med draghjälp. Nu har hon precis kommit hem efter att ha varit på inhoppning och fått goda vitsord.
Hon är efter Dammen-Pablo-Maraton, ganska tuff men med en härlig attityd.:d
 
Sv: Del IIII Hur går det för era 06:or?

Välkommen! Kul med en 06;a till! :) Bilder please!!! ;)

KL (på mig själv)

Igår var jag ute och pölsade i snön, tog ett varv runt vår "damm" hemma. Tog väl ca 5min att skritta runt i 50cm snö och lillan tyckte det var såååååå jobbigt. Gjorde halt var 20;e m så hon fick pusta, sista 50m fick hon trava och jisses vad de gungar på. Vilket steg de får när de blir lite jobb med benen.
Idag blir det vila för alla snö, I hate!
 
Sv: Del IIII Hur går det för era 06:or?

Mer bilder kommer, här är hon knoppad för fotografering, men såklart hinner solen försvinna..:grin:

dackannn014.jpg
 
Sv: Del IIII Hur går det för era 06:or?

Det ser supertrevligt ut! Vad är det för häst?
Jag och Dolly har haft hoppträning för Ted i helgen. Hon var jätteduktig. Jag däremot hade lite svårt att hålla mig kvar som syns på filmen...;)
www.youtube.com/watch?v=_qQpxDHUH6c
 
Sv: Del IIII Hur går det för era 06:or?

Härlig film, hon verkar stortrivas! Är impad över att du satt kvar efter jätteskuttet. ;)
 
Sv: Del IIII Hur går det för era 06:or?

Haha! Jag satt inte kvar, det ser ut så för hon slutade filma när jag trillade;)
 
Sv: Del IIII Hur går det för era 06:or?

Tycker att din häst verkar ha en mycket bra inställning!
Ser stadigt och avslappnat ut...
Vilket jätteskutt hon gjorde över grinden, man blir lite full i skratt över de roliga unghästsprången som kommer ibland. :rofl:
 
Sv: Del IIII Hur går det för era 06:or?

Ser härlig ut! Fin bild med glädjeskutt i snön.
Min har Maraton som morfar så ett visst släktskap finns...:laugh:
 
Sv: Del IIII Hur går det för era 06:or?

Jäklar vilken ridbarhet hon har!!:bow:
KL
Vi e på G..Filmat, men kan inte lägga upp dem på datorn!:confused: Har alltid funkat innan...
Min har blivit mkt piggare att rida på banan. Kanske lite åt att vilja springa ifrån jobbet o tendens att knäcka av.. Men jag är glad åt bjudningen!:d
/ C
 
Sv: Del IIII Hur går det för era 06:or?

*KL*

Då har jag hoppat med Bellis igen:bump:, vi testade att hoppa relaterat avstånd, med fyra galoppsprång, gick kanon-men lite vingligt. Sen börja hon tända till och tycka att det var jättekul, så hon körde på tre galopppsprång istället :grin:

Film: http://www.youtube.com/watch?v=rUlZE3dNzJY

Hoppade tre hinder, två räcken och en oxer, oxern hade tunnorna under sig och ett räcke hade en blå "matta" under sig (gammal köksduk;)). Hindren låg mellan 50 - 70 cm, varav ett räcke låg på ca 90 cm:eek:(ett språng)

.
 
Sv: Del IIII Hur går det för era 06:or?

Vilket bra jobb du gör med hästen!! Så grymt okomplicerat o lätt..:bow: Din balans är nog kvittot, liksom!
/ C
 
Sv: Del IIII Hur går det för era 06:or?

Jag håller med! Grymt fint!:):bump:
 
Sv: Del IIII Hur går det för era 06:or?

det är en valack (halvblod men mest hannoveranarblod) som jag köpte osedd från Tyskland förra året.

Din häst ser ut att bli fin inom hoppningen. Antar att det är det ni ska satsa på?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
26 27 28
Svar
556
· Visningar
15 269
Senast: MiaMia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
2
Svar
26
· Visningar
476
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
977
· Visningar
64 899
Senast: skiesabove
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 736
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp