Bukefalos 28 år!

Del IIII Hur går det för era 06:or?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Del IIII Hur går det för era 06:or?

Men så fint det ser ut!
Duktig ryttare: Gör det okomplicerat, har hästen framförsig, cool!
Härligt att se. Go energi i hästen!:laugh:
 
Sv: Del IIII Hur går det för era 06:or?

Va bra av dig att du gjorde om sprången igen. Tror sådant sätter sig mer i vårt huvud än hästens ( när det inte blir en väldig krasch ) . Men klart att du inte skall bli dressyrtant endast!;)
Du vart ju tuff där!
:bump:
 
Sv: Del IIII Hur går det för era 06:or?

Tack för uppmuntran! Din häst är JÄTTEFIN!!

Jag har full förståelse för hans flipp.
Tyvärr är han tjock i senan vä bak efter han kom lös, men mjukt, så jag håller mig lugn. Det hjälper väl med vila då oxå, suck!

Han beh verkligen rutiner nu märker jag. Fått låna en annan box i innestallet. En i stallet skulle i välmening ta in honom när hon tog in sin häst. Shit va han flippade. Tryckte ut dörren på ngt sätt. Han måste ha mat när han går in. Om han ställs i sin box dagtid, då är det kört. Men med samma rutiner så funkar det än sålänge. Frågan är om jag verkligen kommer att kunna hålla honom på mattan i skritt uppsuttet!? Kanske måste ha nån som leder oss... När jag leder för hand nu ( med lugnande ) är han lika lättretad som en kamphund. Låter det ngnstans en gång ok, låter det igen så far han i luften, men jag kan ändå hålla honom på mattan.. Inte snack om att kunna gå ut i skogen en sväng. Den energi han har i sin personlighet är underbar när man rider o han samtidigt får utlopp för sina vanliga behov som att röra sig fritt o rulla sig. Har aldrig haft en sådan arbetsvillig häst. Men att paketera detta på boxvila...:eek:

Men vi kämpar på!
Sorry att det blev tre inlägg nu!
Fortsätt att uppdatera m bilder o ord! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
25 26 27
Svar
520
· Visningar
13 626
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
974
· Visningar
63 476
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 312
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ På sedvanligt manér så har jag spenderat senaste veckorna med att läsa otroligt mycket om den här pusselbiten som fick allt att falla på...
Svar
10
· Visningar
1 987
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp