Den mest kompletta halvblodshingsten?

Jag är ingen hejare på allsidiga hingstar men har sett hoppare och dressyrare som rör sig och hoppar bra efter Quattro B, Dionysos, Sir Oldenburg, Monte Bellini, Quaterback (kanske lika bra att ta Quattro B), Armitage har ju gett många rörliga och fina hopphästar som säkert skulle kunna gå höga klasser i dressyr utan problemos. Sen finns ju Come Back 2 som ger GP i båda disciplinerna... vet inte om han finns kvar... Har nyligen hittat Camax L som jag tycker ser mkt trevlig ut. Sådär, tror jag tömt minnesbanken, säkerligen inte men.. jaja. nån kanske :-)
 
Känner du till Canterbury?
Vet du något om honom?

Jag såg honom visad för hand när han godkändes, han gjorde inget speciellt intryck på mig.

Common Sense tycker jag är en väldigt tilltalande individ, men jag har ingen aning om hur hans avkommor blir.
 

Liknande trådar

Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör...
2
Svar
20
· Visningar
3 128
Senast: Jate Volim
·
Avel Lite spin-off på den mest kompletta hingsten-tråden som jag smygläst ett tag, men att blanda hopp- och dressyrblod känns närmast tabu...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 806
Senast: Karoliten
·
F
Avel Jag sitter fast. Väldigt fast. Om ca tre veckor ska jag betäcka mitt sto och jag hoppar runt som en galen kanin mellan hingstar. Så nu...
2
Svar
24
· Visningar
2 203
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp