Bukefalos 28 år!

Den stora namntråden

Jag spånar på teman inför nästa kull - är ute i god tid då det är typ 8 månader till planerad parning :D
Haft en uttrycksfull kull, en Ben & Jerry kull och en kriminalkull. Vad tusan ska nästa bli tro :confused:
 
Jag spånar på teman inför nästa kull - är ute i god tid då det är typ 8 månader till planerad parning :D
Haft en uttrycksfull kull, en Ben & Jerry kull och en kriminalkull. Vad tusan ska nästa bli tro :confused:
Kända styggingar så det jinxar ordentligt;)
Freddie Kuger, Bonnie och Clyde, Billy the Kid....
Så kommer lilla Hubbe framstå som ett litet lamm sen :angel:
 
Tycker absolut att du ska köra med pokemon :D
Då måste jag nog behålla en tik med namnet Heffaklumpens Roggenrola eller om den är extra gullig, får den heta Heffaklumpens Lillipup :love: (den sista blev jag lite sugen på haha)

Hur vet man vad som är kill-och tjejnamn.....eller får man helt enkelt gå efter vad man själv tycker :cautious::confused:

Fasiken, nu har ni kör fast mig på detta :banghead::yuck::rofl:
 
Då måste jag nog behålla en tik med namnet Heffaklumpens Roggenrola eller om den är extra gullig, får den heta Heffaklumpens Lillipup :love: (den sista blev jag lite sugen på haha)

Hur vet man vad som är kill-och tjejnamn.....eller får man helt enkelt gå efter vad man själv tycker :cautious::confused:

Fasiken, nu har ni kör fast mig på detta :banghead::yuck::rofl:

De flesta Pokemonen har inget kön, så det är väl bara att köra på :D:up:

Jag skulle kunna tänka mig en Heffaklumpens Cubone :angel:
 
Har börjat fundera på namn till nästa hund! Löser sig saker och ting så kanske det blir en holländare, eller så blir det en belgare. Fenrir, Floki, Birk, Odd, Tor, Grim och Troll funderar jag på! Någon som har lite liknande namn? :)
 
Har börjat fundera på namn till nästa hund! Löser sig saker och ting så kanske det blir en holländare, eller så blir det en belgare. Fenrir, Floki, Birk, Odd, Tor, Grim och Troll funderar jag på! Någon som har lite liknande namn? :)
Fenrir var ju ett fränt namn på en HH eller Belgare. :D
 
Här funderas det på namn till en hane isåfall det blir en hane istället för en tik, är lite inne på tuffa, udda namn med en betydelse bakom. Hyrax är fränt, isåll blir hunden döpt efter en sådanhär sak. :p
Såg flera stycken när jag var i Sydafrika och fastnade för namnet som egenlitgen inte hör till det finaste. :D

cute-h.jpg
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 653
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 541
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 744
Senast: IngelaH
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
23 862

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp