Djurens Rätt citerar från Buke.

Sv: Djurens Rätt citerar från Buke.

Absolut :) Det verkar som att vi testar den på henne ikväll iaf, det gick hur bra som helst att köra med den hemma så de ska väl inte bli några problem egentligen men jag tar med slaggjord efter tränarens önskemål ;)

Jaså? Vad råkade du ut för? :D Det är mest bara Hotten som kan bli lite irriterad under sommaren på flugor osv, då slår han ganska mkt med svansen :p

Det kan jag PM:a dig om, ifall du vill veta... inget för känsliga öron inte...;)
 
Sv: Djurens Rätt citerar från Buke.

Jadu det är bra illa... Har inte en aning vad det är för ålder på dom men det är illa iaf.

Dessvärre blev det ingen svansgaffel, tränaren backade då hon knep lite på gången ;)
 
Sv: Djurens Rätt citerar från Buke.

Ja, och nån tyckte det var så hemskt illa att en del hästar syntes ÅDRORNA på :eek::eek::eek: Hjäääälllpppp....Hur gamla är dom i den där föreningen egentligen ?

:eek: stackars hästar som blir ådriga när dom springer i hagen...
 
Sv: Djurens Rätt citerar från Buke.

Ja dom begriper inte ens att en vältränad häst blir ådrig när den blir varm( samma som människor)....jaja dom har väl aldrig sett en vältränad häst nångång :rofl:
 
Sv: Djurens Rätt citerar från Buke.

Haha stackars Coop som blir månadens spark för att dom sponsrade svenskt travderby. Patetiskt.
 
Sv: Djurens Rätt citerar från Buke.

De är helt patetiska. Det värsta som har hänt i hästsverige är altså att Coop har sponsrat ett travlopp :confused: :crazy:.
 
Sv: Djurens Rätt citerar från Buke.

Va chockade dom ska bli när dom märker HUR många företag som verkligen sponsrar travlopp då :rofl: :rofl:


Vilken värld lever dom i egentligen :crazy: ärligt alltså...
 
Sv: Djurens Rätt citerar från Buke.

En värld där man tystar sina meningsmotståndare genom att blockera dem :idea:
Fast diskussionerna ser roliga ut iom att de svara på inlägg som inte finns kvar :D
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 193
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 664
Senast: LovingLife
·
Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
2 366
Senast: Lycan
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 682
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp