Bukefalos 28 år!

Downton Abbey-tråden

Sv: Downton Abbey-tråden

Åååh vad bra det var, men drygt att det är nästan ett år tills det börjar igen :p.

Jag känner mig förresten helt ok med att komma över Matthew om det är för mr Blakes skull :D.
 
Serien läggs ner efter nästa säsong. :(
På sätt och vis är det förstås sorgligt, men jag tycker ändå att det känns övervägande bra. Det går ju inte att få en handling utan att det inträffar diverse sorgliga problem, och jag tycker att karaktärerna förtjänar lite lugn och ro snart :p.

Men så är det också en del av mig som tycker att serien tog slut efter säsong 3.

Däremot så skulle det vara fantastiskt om skaparna av DA kunde göra en ny serie i liknande miljö! :)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 731
Senast: Lobelia
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 414
Senast: Bison
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 228
Senast: Sasse
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
15 152
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp