Bukefalos 28 år!

Downton Abbey-tråden

Sv: Downton Abbey-tråden

Vänner kommer de troligtvis bli, men något mer känns så orimligt!

Sedan får vi se hur de gör med tidslinjen :idea:
 
Sv: Downton Abbey-tråden

de hade ju redan hoppat fram drygt ett år till julspecialen, så hoppas de gör det nu med ;)

S4 har inte börjat spelas in än va? :(
 
Sv: Downton Abbey-tråden

Tror inte det!

Jag gissar på att de endast hoppar några år fram, finanskrisen i slutet på 20-talet?

Om de siktar på WW2 så kommer de flesta karaktärer vara väldigt gamla :angel:

Mary är född 1892, år 1939 är hon 47? :p
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Downton Abbey-tråden

ja, nej massa år tror jag inte heller de hoppar! Kanske ett par stycken, men allt för långt kan de ju inte hoppa utan att förlora en massa karaktärer... Hoppas dock att de hoppar ett år iaf, så man slipper den fösta sorgen!
 
Sv: Downton Abbey-tråden

Precis!

Åh, jag är ambivalent. Egentligen vill jag inte se S4, men ändå lite :angel:
 
Sv: Downton Abbey-tråden

haha, kan känna igen den tanken :angel:

mitrolle: Kan nog se samma öde i min framtid ;)
 
Sv: Downton Abbey-tråden

Såg avsnitt 1 idag (hade missat att det redan var igång) och jag grinade såklart. Jag är jordens blödigaste.
 
Sv: Downton Abbey-tråden

+Linda: helt underbart var det ! Såg det igår :D satt och tjöt i soffan och var superglad växelvis jötteirriterad :p
 
Sv: Downton Abbey-tråden

Jag älskar också serien.

(Har precis sett S4E3 och är ganska förkrossad. Stackars, stackars Anna! :( )
 
Sv: Downton Abbey-tråden

och så är jag så dum att jag läser vad ni skrivit... bajs också!!!! :(
 
Sv: Downton Abbey-tråden

Kl

Ååååh, gillar verkligen inte hur det går för anna nu :( Och avskyr husan som är på Tom hela tiden! Man ser verkligen hur han lider!
Gillar dock uppvaktningen av lady Mary :)
 
Sv: Downton Abbey-tråden

Åh Lord Gillingham:love:!

Har sett hela säsongen och det mest spännande är tro det eller ej, vad som händer med Edith!
 
Sv: Downton Abbey-tråden

Ok, inga spoliera nu!! ;)

Misstänker att lord gillingham inte är ute ur spelet helt än, hoppas inte iaf!
 
Sv: Downton Abbey-tråden

Jo snälla, säg att vi slipper lord Gillingham! Jag har inte heller kommit över Matthew än :cry:. Om det ska bli något nytt för Mary måste det få växa fram sakta och fint, inte att någon kommer och bufflar sig in.
 
Sv: Downton Abbey-tråden

nej jag är iofs inte heller över Matthew än, men hoppas att Gillingham kan få komma tillbaka om ett par avsnitt :)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 731
Senast: Lobelia
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 414
Senast: Bison
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 228
Senast: Sasse
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
15 152
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp