Bukefalos 28 år!

Downton Abbey-tråden

Sv: Downton Abbey-tråden

Nån som följer denna underbara serie?

Tittar på nyaste avsnittet på tredje säsongen just nu, och måste säga att jag bara äääälskar den amrikanska mormodern :love:

Vet ju vad som komma skall av reklamen, men hoppas ändå de har fel :(

Jag vågar inte läsa i tråden eftersom jag just nu är på 3:e avsnittet på säsong två.
Vill ju inte veta vad som händer innan jag sett det själv.. :)
Det är alltså möjligt att svaret finns i tråden.

Men jag undrar alltså då vilken säsong och vilken del det är som går på tv just nu?

Såg att säsong tre släpps i januari, är det den som går just nu?
Vill ju titta i kapp så jag är med till nästa säsong som börjar på tv.. :)

Är för övrigt helt såld på serien.. :love:
 
Sv: Downton Abbey-tråden

säsong tre går nu :) det tredje avsnittet går på svt imorgon :D
 
Sv: Downton Abbey-tråden

Alltså så FAN heller att de får avsluta tredje säsongen så här!!! :cry: :cry: :cry:

Vete tusan om det är värt att se nästa säsong öht :(.
 
Sv: Downton Abbey-tråden

+1 på den! :mad:

Jag förlorade mina två favoriter på en säsong :cry:
 
Sv: Downton Abbey-tråden

De var tvungna, han ville inte vara med längre:(

Efter förra avsnittet var jag tvungen att friska upp minnet genom att googla her ladyship's soap, och då råkade jag snubbla över uppgiften att han inte ska vara med i säsong 4. Så jag var lite förberedd.

Men det är helt knäckande:cry:
 
Sv: Downton Abbey-tråden

ORKAR INTE!!! Varför gör dom såhär mot oss!?

Det här var nästan i klass med när Marissa dog i O.C. Nästan...
 
Sv: Downton Abbey-tråden

Jag förstår att de var tvunga att skriva ut honom, men de kunde kanske låtit bli att göra det så uppenbart?
Eller så jäkla dramatiskt? Fastän det är brittiskt drama :angel:

S4 kommer vara förkrossad Mary som skriker och skäller på alla :mad: Eller så kommer Mary och Branson gråta i kör? :cry:
 
Sv: Downton Abbey-tråden

Med tanke på hur lycklig han var så var det nog tvungna att vara så drastiska. Det hade liksom inte varit trovärdigt om han bara kommit på att familj nog inte var hans grej och dragit...

Jag tror att S4 kommer att handla mycket om Edith som olycklig älskarinna. Fast precis som i Jane Eyre löser det sig nog med att den galna hustrun brinner inne eller nåt:D
 
Sv: Downton Abbey-tråden

Åh, var glad för det. Jävla skitserie! Jag som, lite smådeppig, såg fram emot en kväll i soffan framför Downton ... Tack för den. :mad:


Vad som hände:
Matthew krockade med bilen på väg hem från BB, och dog. Uppenbarligen.
 
Sv: Downton Abbey-tråden

Jag sätter en peng på Mary+Branson och så kommer det vara drama kring en så förbjuden kärlek.
 
Sv: Downton Abbey-tråden

:eek:

Så kan de ju inte göra :crazy:

Lilla Sybil lär ju inte bli högt prioriterad eftersom Mary fick en son :grin:
 
Sv: Downton Abbey-tråden

kl

J*vla skit. Har stor lust att inte se nästa säsong. Anledningen till att jag började titta på serien är borta... :cry:
 
Sv: Downton Abbey-tråden

kl

Gaaaah, kan bara hålla med!! Sorgen är stor :cry: Tycker dock det är lite mer acceptabelt om det var skådespelaren som ville sluta, och inte för att manusförfattaren hade nått amerika-komplex :angel:

Hoppas att de hoppar ytterligare något år fram i tiden till S4, så man slipper se hennes inledande sorg. Känns lite "gjort" redan när man följt Branson.
Tänkte först också att det ny skulle bli Mary+Branson, men smatidigt så passar de ju verkligen inte ihop, så hoppas inte de ändrar deras karaktärer såpass mycket att de plötsligt gör det :grin:
 
Sv: Downton Abbey-tråden

KL

Alltså. NEEEEEEEEEEEEEJ. Hatar sånt här.

Tror för övrigt inte på någon kärlek mellan Mary och Branson (hoppas i alla fall inte!) men kan tänka mig att dom blir bra vänner eller får ett speciellt band då båda förlorat en partner och har ett litet barn.
 
Sv: Downton Abbey-tråden

Har grinat flodhästar här ungefär. Varför gööööör de såhär??? :cry: Jag vill ju ha happily ever after tema i mina serier ;)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 731
Senast: Lobelia
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 414
Senast: Bison
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 228
Senast: Sasse
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
15 152
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp