Dynasty dog (och andra hundspel)

Funkade i ca 30 minuter, men nu la det ned igen. Rensat webläsaren från allt som går men det hjälpte inte - så det är inte mig det ligger hos i alla fall... Mysko.
 
Men sidan är så vitt jag kan förstå till salu, så ägaren är lite långsam i skötseln av den. Blir väl en DogDayzz dag idag då :p Eller tills dynasty kommer upp igen.


Trevligt att mötas av samtliga corgi bilder :p
Z4c8gb6.jpg
 
Men sidan är så vitt jag kan förstå till salu, så ägaren är lite långsam i skötseln av den. Blir väl en DogDayzz dag idag då :p Eller tills dynasty kommer upp igen.


Trevligt att mötas av samtliga corgi bilder :p
Z4c8gb6.jpg
Hm, jag fastnade aldrig för DogDayzz. Mindes inte varför så jag prövade igen nu när Dynasty Dog låg nere. Jag orkade inte ens ta mig igenom tutorialen... Spelet är så himla onödigt osmidigt! Märktes mycket väl när valpen jag köpte inte var nöjd med sin leksak. Det finns fyra sorters leksaker att köpa, jag fick såklart köpa alla fyra för att valpen skulle bli nöjd. Och när något så enkelt som att byta leksak blir en hel process, ja... då tappar jag suget :p Så här gör man för att byta till en ny leksak:
1: (När du är inne på hunden) Klicka på "Edit dog"
2: Scrolla ner till "remove" och klicka i "toy"
3: Klicka på "save changes"
4: Klicka på "store" under "walk"
5: Klicka på "toys"
6: Hitta den leksak du vill ha och klicka på "purchase"
7: Klicka på "inventory" under "home"
8: Hitta leksaken du just köpte och klicka på "use item"
9: Klicka på "use item " igen
10: Klicka på "home"
11: Klicka på "puppies"
12: Klicka på valpens namn
13: Scrolla ner och klicka på "play"
14: ...valpen ratar leksaken. Upprepa från steg 1.

Så galet osmidigt! Och det var bara för något så värdsligt som att byta leksak :crazy: Gav upp där och insåg att DogDayzz inte är ett spel för mig :D
 
Hm, jag fastnade aldrig för DogDayzz. Mindes inte varför så jag prövade igen nu när Dynasty Dog låg nere. Jag orkade inte ens ta mig igenom tutorialen... Spelet är så himla onödigt osmidigt! Märktes mycket väl när valpen jag köpte inte var nöjd med sin leksak. Det finns fyra sorters leksaker att köpa, jag fick såklart köpa alla fyra för att valpen skulle bli nöjd. Och när något så enkelt som att byta leksak blir en hel process, ja... då tappar jag suget :p Så här gör man för att byta till en ny leksak:
1: (När du är inne på hunden) Klicka på "Edit dog"
2: Scrolla ner till "remove" och klicka i "toy"
3: Klicka på "save changes"
4: Klicka på "store" under "walk"
5: Klicka på "toys"
6: Hitta den leksak du vill ha och klicka på "purchase"
7: Klicka på "inventory" under "home"
8: Hitta leksaken du just köpte och klicka på "use item"
9: Klicka på "use item " igen
10: Klicka på "home"
11: Klicka på "puppies"
12: Klicka på valpens namn
13: Scrolla ner och klicka på "play"
14: ...valpen ratar leksaken. Upprepa från steg 1.

Så galet osmidigt! Och det var bara för något så värdsligt som att byta leksak :crazy: Gav upp där och insåg att DogDayzz inte är ett spel för mig :D
Enklare att köpa olika mat, dry food: kyckling, ris, anka och lax. Från hundens sida kan man välja mat och testa de en i taget. När man hittat en mat som hunden vill ha så ger man leksaken som matchas med leksaken. Sen finns det multi toys som alla matsorter kan leka med: happy hippo (affären), old shoe & tennisball (games/player shops).
Kyckling - rund boll
Anka - boll med hål
Ris - frisbee
Lax - tuggrep
 
Visste inte att mat och leksak hör ihop :) Tycker fortfarande att det är för klumpigt för att jag ska stå ut med det dock :p

Tillägg: jag är känslig för onödiga klick och osmidiga lösningar. Vill inte behöva spendera så mycket tid och energi på att ge min hund mat och leksak :laugh:
 
Dynasty har blivit uppköpt av Gobbles nu så nu lär sidan bli bättre skött än innan, hört att chow chow ska läggas till.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 083
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Planerar att köpa ett till hund förmodligen till nästa år, under vår/sommaren(mest för att slippa rumsrenhets träningen under...
Svar
8
· Visningar
1 464
Övr. Hund ... det här är:) Jag kan avslöja så mycket att det är en ras som jag möjligen skulle kunna tänka mig (om ni kommer ihåg min tidigare...
2
Svar
20
· Visningar
4 009
Senast: Lilahnee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp