Bukefalos 28 år!

EFIT under påsk?

@Killaloe Ja, den var mycket trevlig! De flesta helgerna ser ut så, minus påskprocession då såklart. Och jaaa, hur bisarr liksom? Ser SÅ mkt ut som Ku Klux Klan och i Sevilla, där de 'riktiga' processionerna är så går alla i tåget och gråter för att Jesus har dött. Alltså seriöst jättegråter. Hur märkligt som helst!

och ja, bu på sambon! här är jag bortskämd i vanliga fall med pannkakor och så tvingas jag GÖRA MIN EGEN FRUKOST. Skandal. Vadå plugga intensivt när jag behöver utfodras?!
 
@Killaloe Ja, den var mycket trevlig! De flesta helgerna ser ut så, minus påskprocession då såklart. Och jaaa, hur bisarr liksom? Ser SÅ mkt ut som Ku Klux Klan och i Sevilla, där de 'riktiga' processionerna är så går alla i tåget och gråter för att Jesus har dött. Alltså seriöst jättegråter. Hur märkligt som helst!

och ja, bu på sambon! här är jag bortskämd i vanliga fall med pannkakor och så tvingas jag GÖRA MIN EGEN FRUKOST. Skandal. Vadå plugga intensivt när jag behöver utfodras?!
Menar du att:
1. Det inte är påskprocessioner varje helg? :eek:
2. Du inte gråter? :eek:

Jag är mucho chockad!! Nu blir det ditt fel att jag måste äta några chokladpraliner i sängen, pga chocken!
 
Jag är mucho chockad!! Nu blir det ditt fel att jag måste äta några chokladpraliner i sängen, pga chocken!
Förlåt!!! :( :( :( Ska titta på en procession i morgon också och jag lovar att jag ska 1) övertala dem att köra varje helg samt 2) hulkgråta mig igen hela spektaklet!
 
Jag glömde ju en superviktig bild :eek:

img_0926_5351c5659606ee34ca33a1f6.jpg
 
@niphredil Viktig info: vilken sorts yoghurt är det? Naturell? Vanilj? Något annat? You can't leave us hanging like this!
Jordgubb! Här äter jag alltid jordgubb - helst Danones grekiska med iblandad jordgubbssylt :d Kan seriöst leva på endast det :d

Förlåt för att jag inte inkluderade den infon i min ursprungliga post!!!
 
Tog förresten bort en bild eftersom min sambo tror att galna bukefalister kommer ta reda på vart vi bor och hunt us down. Den var dock inte superintressant så jag tror att ni klarar er ändå! :)
 
@niphredil

Men så kan du ju inte göra! Jag som skulle stalka dig. Nu får jag falla tillbaka på Plan B som är att gå runt på Madrids gator och vråla "niphredil!!!!!!!!" för full hals till jag hittar dig.
Förlåt!! Jag såg faktiskt fram emot att bukefalister skulle komma på besök eller skicka Bregott till mig :(

Men vråla på du! Jag ska hålla öronen öppna!
 
Här kommer mina foton från igår.

9. Vaknar av att en katt går på mig, varefter katten ser lite för nöjd ut när han lägger sig tillrätta
image_17.jpeg


10. Väntar på sambon så vi kan börja äta frukost
image_16.jpeg


11. Löser korsord i soffan med experthjälp
image_15.jpeg


12. Skrapar tapet och skapar långfredagsfeeling genom att sjunga igenom hela sambons sångbok (han led med andra ord)
image_14.jpeg


13. Är ute och åker
image_13.jpeg


14. Stannar till hos föräldrarna och blir välkomnad hem på bästa sätt
image_12.jpeg


15. Bakar tårta
image_11.jpeg


16. Hänger i trädgården i väntan på promenadsällskap
image_10.jpeg
 

Liknande trådar

Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
686
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
668
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
434
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 584
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp