Eftermagar?

Sv: Eftermagar?

Oj, mkt avis. Jag e superglad att jag slapp bristningar trots 23 kg uppgång. Nu 10 dagar efter förlossning har jag tappat 20 cm runt midjan och 11 kg, trots att jag mest legat stilla. Längtar till jag kan komma i gång igen.....
 
Sv: Eftermagar?

Min mage har återhämtat sig bra efter graviditeten. Vet man inte om att jag har barn skulle man nog inte kunna gissa det. Fast jag märker ju att huden ändå är lite lösare än förut. Men magen är helt platt och har inga bristningar så det är skönt. :)
Har bara den här bilden på magen. Har tappat 3 kg efter att bilden togs och är nu tillbaka i samma form som när jag blev gravid. :laugh:
31416_400063203029_528978029_4477488_5724160_n.jpg
 
Sv: Eftermagar?

KL

Min mage 4 dagar efter BF...
Har ca 5 kg kvar att gå ner för att nå min originalvikt. Men jag tror det försvinner snabbt när man börjar traska med vagnen :)

Ursäkta de snygga mammatrosorna som jag fortfarande älskar.. haha
DSC01774.jpg


Naveln har stått ut och när magen är så slapp ser det ut som magen pratar.. haha

DSC01776.jpg
 
Sv: Eftermagar?

Nej de kan inte dra ihop sig, de bleknar bara. Eller kanske inte för alla, förstår jag när jag läser Comforts inlägg.
 
Sv: Eftermagar?

För mig tog det över ett ar innan dom bleknade (men inte till helt vit) och bredda är dom fortfarande. Nu är dom iof uttöjda igen sa vi far se hur dom ser ut sen. Trodde jag skulle fa massor fler under den här graviditeten men det är bara ngr som blivit lite längre sa det känns helt ok. Men idag upptäckte jag ngr nya pa höfterna, där hade jag inga sen innan :(

Jerseyko- Jag ser inga bristningar alls pa dig, bara lite omformad navel.
 
Sv: Eftermagar?

Din mage är jätte fin redan nu! Å kommer om några veckor säkert inte ens synas att du har fått barn! Ibland är kroppen helt otrolig!! :) Din tatuering har klarat sig helt va? Det måste du ha fått höra mkt om antar jag?
 
Sv: Eftermagar?

Jättefin mage!
Hoppas på att min med kan återfå samma form som innan efter att jag tappat alla extra kilon! :)
 
Sv: Eftermagar?

*kl*

Vilka fina magar alla har, direkt nästan ju.
Kan säga att 5 år efter sista barnet så ser inte min mage ut som era inte. FAST jag tränat hårt sista åren. Har mycket bristningar osv och när jag gör armhävningar osv så hänger det löst skinn som en stor påse från magen, det ser hemskt ut så tajta träningskläder är inget jag kan använda inte.
Blir nästan lite ledsen av den här tråden när jag inser att jag aldrig någonsin kommer att få någon fin mage. :cry:
Var verkligen glada över era fina magar och ni som inte har fått bristningar ska vara lyckliga, det verkar som att det i många fall är bristningarna som deformerar magen allra värst.
 
Sv: Eftermagar?

...och de som visar sina magar är väldigt unga. (Eller har jag fel?) Jag som för närvarande sitter med en jättemage och fylller 40 i år, har inga förhoppningar alls på att återfå min tidigare mage. Det känns tom orelevant och ointressant, jag kommer ju få världens finaste bebis! :D
 
Sv: Eftermagar?

Jag är 25, men min mage kommer aldrig att återfå sin gamla form tack vare alla bristningar jag fick. Så ibland spelar åldern ingen roll. :)

Jag tänker dock operera min mage när alla barn är ute, jag mår psykiskt väldigt dåligt över hur jag ser ut nu och vill inte visa upp mig alls utan kläder. Bara för att jag tänker göra detta, betyder det inte att jag inte tycker att min dotra är det finaste som finns och jag ångrar henne inte en sekund.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Precis varit hos barnpsykolog och pratat om sonens sömn. Hon tycker att vi ska lära honom att somna själv. Vi kan sitta bredvid...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 024
Senast: CaisaCax
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 360
Senast: Milosari
·
  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
0
· Visningar
227
Senast: Görel
·
Gravid - 1år När började ni rida igen efter graviditet och förlossning? Hur kändes det? Skrittade du bara i början eller red du i alla gångarterna...
2
Svar
29
· Visningar
2 181
Senast: McFlurry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp