Bukefalos 28 år!

"En av Sveriges mest framgångsrika rockmusiker..."

Aldrig hört talas om honom eller bandet.

Finns många andra rockmusiker jag skulle säga är mer kända! Iaf om man räknar in hårdrock och metal i rockgenren.
 
På en konsert med Lädernunnan så blev jag så starstruck av att sångaren tilltalade mig i baren innan att jag nästan svimmade. Min blivande man kunde nästan inte sluta att fnittra hysteriskt.
Jag fick en komplimang för min klädsel. (Svart Läder och färgat hår a la David Bowie)
Uppsala 1980-talet
 
På en konsert med Lädernunnan så blev jag så starstruck av att sångaren tilltalade mig i baren innan att jag nästan svimmade. Min blivande man kunde nästan inte sluta att fnittra hysteriskt.
Jag fick en komplimang för min klädsel. (Svart Läder och färgat hår a la David Bowie)
Uppsala 1980-talet
Ett tag bodde Jonas Almqvist i samma område i Sollentuna som jag. Jag blev lite starstrucked när han åkte samma buss som jag.
 
På en konsert med Lädernunnan så blev jag så starstruck av att sångaren tilltalade mig i baren innan att jag nästan svimmade. Min blivande man kunde nästan inte sluta att fnittra hysteriskt.
Jag fick en komplimang för min klädsel. (Svart Läder och färgat hår a la David Bowie)
Uppsala 1980-talet
Det är lätt hänt, jag blev lite starstruck när Jan Johansen tilltalade mig i baren, jag måste ha låtit som något fån då jag försökte hitta något vettigt att säga :grin:
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 400
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 926
Senast: Twihard
·
Tjatter på StarFM. Är det någon som brukar lyssna på detta? Jag var sjuk förra veckan och lyssnade då på radio andra tider än jag brukar och...
Svar
0
· Visningar
343
BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 462
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp