Bukefalos 28 år!

En dum fråga..

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: En dum fråga..

har också tänkt på det jättemycket! :p en gång på en clear round var den en tjej som kom ut och grät som inte hade sadel och så sa domaren "balblabla inte tävla ...utan...blabla" så hon blev nog utesluten för det :crazy: tror jag:smirk: men jag har inte för mig att jag har sett det i TR
 
Sv: En dum fråga..

finns nog inga regler för det! fast jag kan medge att jag inte sett någon som tävlat barbacka! skulle vara lite kul om bayard kom in på VM utan sadel ;)
 
Sv: En dum fråga..

Hihi, nu ska jag göra det änu svårare för er:D
Får man lov att rida damsadel på vanlig lokal/regional tävling, både hopp och dressyr?
 
Sv: En dum fråga..

Hihi, nu ska jag göra det änu svårare för er:D
Får man lov att rida damsadel på vanlig lokal/regional tävling, både hopp och dressyr?

Om du skaffar ett TR så kan du läsa själv...

Nu låser jag tråden, dumma frågor finns det oftast svar på i TR - tro det eller ej.

/B_A_L, moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag behöver hjälp att tolka TR 2023 Hoppning. Såhär står det: ”2. Träns / huvudlag 2.1. På tävlingsområdet ska hästen ledas i...
Svar
4
· Visningar
1 544
Senast: Sootie
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 923
Senast: hhere
·
Hästmänniskan Ni som jobbar/pluggar/annat dagtid och är i stallet på kvällarna, vad har ni för rutiner? När kommer ni från er dagaktivitet? När åker...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 447
Senast: MayGrace
·
Samhälle Jag ska skicka in hästarnas pass till föreningen och därför behöver jag veta att det kommer fram. Hur fungerar det som förr hette...
Svar
14
· Visningar
958
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Ny valp med katt
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp