Bukefalos 28 år!

En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänk på att olika tester är olika känsliga! Vänta 2 dagar (så tror jag hormonerna hinner dubblas), och då visar säkert de andra testerna också plus :)
 
@lil-sis Oj vad tråkigt att höra att det inte fanns något litet pyre där! Mycket tråkigt!
Vad sa de om blödning och så då? Hur länge skulle du vänta på floden liksom?

Styrkekram och gosa järnet med din söta ponny så den släpper av sig lite hundvalpsbaciller! Makes total sense ;)

Miks
 
@Miks
Har ju vovvar också :p
Han sade inte så mycket mer än att om det blöder väldigt länge eller jag blir orolig så kunde ringa och få en ny tid om typ två veckor för att se så att allt är ute.
 
Det är knappt så att jag vågar säga det. BIM -4 och vi har fått ett plus!!!
(Eller snarare 5 eftersom jag har testat med 5 olika test:D) Gravid 1-2 på CB digitala! Efter drygt 1 års slitigt kämpande!

Det känns helt omvälvande superfantastiskt!

Mvh Miks
 
Det är knappt så att jag vågar säga det. BIM -4 och vi har fått ett plus!!!
(Eller snarare 5 eftersom jag har testat med 5 olika test:D) Gravid 1-2 på CB digitala! Efter drygt 1 års slitigt kämpande!

Det känns helt omvälvande superfantastiskt!

Mvh Miks

Ja! Vad underbart! grattis grattis!! Då får det bli du som startar vinterföräldrar 14/15, så kanske jag gör dig sällskap där snart också :)

Mitt digitala imorse visade neg. Äl+19.
Ingen mens?
Så nu väntar vi mest. Vet inte vad som hänt.
 
Ja! Vad underbart! grattis grattis!! Då får det bli du som startar vinterföräldrar 14/15, så kanske jag gör dig sällskap där snart också :)

Mitt digitala imorse visade neg. Äl+19.
Ingen mens?
Så nu väntar vi mest. Vet inte vad som hänt.

Blod. Vad tror ni, tidigt mf? Fick svagt plus i tisdags kväll, positivt med digitalt onsdag kväll, neg med digitalt idag. Flera dagar sen mens.
Nåja, positivt är att min sambo är minst lika engagerad som jag och alldeles underbar!

Ännu en gång, grattis Miks, unna dig att vara riktigt riktigt glad nu!
 
Det är knappt så att jag vågar säga det. BIM -4 och vi har fått ett plus!!!
(Eller snarare 5 eftersom jag har testat med 5 olika test:D) Gravid 1-2 på CB digitala! Efter drygt 1 års slitigt kämpande!

Det känns helt omvälvande superfantastiskt!

Mvh Miks
Åh grattis :bump:
 
Det är knappt så att jag vågar säga det. BIM -4 och vi har fått ett plus!!!
(Eller snarare 5 eftersom jag har testat med 5 olika test:D) Gravid 1-2 på CB digitala! Efter drygt 1 års slitigt kämpande!

Det känns helt omvälvande superfantastiskt!

Mvh Miks
Grattis!!
 
Blod. Vad tror ni, tidigt mf? Fick svagt plus i tisdags kväll, positivt med digitalt onsdag kväll, neg med digitalt idag. Flera dagar sen mens.
Nåja, positivt är att min sambo är minst lika engagerad som jag och alldeles underbar!

Ännu en gång, grattis Miks, unna dig att vara riktigt riktigt glad nu!
Risken finns ju :(

Nästa gång mensen uteblir tänker jag vänta minst en månad innan jag kollar. Stoppa huvudet i sanden om jag kan!
 
Risken finns ju :(

Nästa gång mensen uteblir tänker jag vänta minst en månad innan jag kollar. Stoppa huvudet i sanden om jag kan!

Lite så har jag också tänkt, just för rädslan att få ännu ett missfall. Vet att jag inte kommer orka hålla mig från att testa den dagen mensen uteblir men tanken finns att försöka vänta några veckor innan test. Ändå upptäcktes mitt missfall i v12 (fostret dog i v 9) så det var inte så jättetidigt.
 
Lite så har jag också tänkt, just för rädslan att få ännu ett missfall. Vet att jag inte kommer orka hålla mig från att testa den dagen mensen uteblir men tanken finns att försöka vänta några veckor innan test. Ändå upptäcktes mitt missfall i v12 (fostret dog i v 9) så det var inte så jättetidigt.

Nej och ännu värre att gå så länge och tro att allt är bra :crazy:

Jag hade ju redan i princip sörjt färdigt när det blev konstaterat. East come East go typ.

NU har livmodern börjat krampa, tur att jag bara har två timmar kvar att jobba och i värsta fall en citodon, blir inte påverkad av en om jag ätit men musklerna blir mer samarbetsvilliga.

Av två så mår jag jättefint, speciellt på fastande mage :o
 
Men gud vad det händer grejer här.
Beklagar @lil-sis . Tungt.

Gratulerar till @Miks ! Härligt! Håller tummarna att det går vägen :)

@floggingmolly - jag avvaktar med att gratulera men håller tummarna att det är ett litet pyre som vill och kan vara kvar!! Härligt med sambon som är fullt engagerad.

Själv så närmar vi oss ÄL, så nu gymmas det för fullt ;) Vi kör inga ÄL-tester utan jag går efter en app och flytningarna. Jag har ÄL-flytning i ett antal dagar, normalt sett. Är det i mitten av dessa dagar, i början eller i slutet som ägget släpper? Någon som vet "hur det brukar vara"?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 936
Senast: orkide
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 512
Senast: Milosari
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 075
Senast: mamman
·
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
11 256
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp