Bukefalos 28 år!

En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
@floggingmolly Det gör så mycket att få det där "Åhh vad roligt! Grattis". Är det inte det bästa tillfället i livet att bli gravid så är man säkert redan väl medveten om det och behöver inte upplysas om det ytterligare.

Just där och då är eventuella problem inte viktiga. Det kan man ta sen.
 
Näpp, alldeles tomt i livmodern. Syns inte ens att det skulle varit något där förutom att slemhinnan är förtjockad.

Negativt gravtest hos gyn :crazy:
 
Kan ju ha suttit i äggledaren den här gången också men kroppen fixar själv...

Nu antar jag att det bara är att vänta på "den stora blödningen".
 
Ja, det är väl jag som är känslig men sådana här viktiga saker vill jag bara höra "åh så kul!" inte "har ni tänkt på... Blablabla".
Tänker på allt som mamma kan kritisera, typ:
Ni har bara varit ihop i lite över ett år
Du har ju ett år kvar av utbildningen
Hur ska ni göra med ekonomin?

Jag har ju svar på allt, men jag är ju "bara barn" så jag är ju inte lika vettig som "de vuxna". Dvs, jag är snart 28 år, sambon 30, men vi har ju inte levt lika länge som våra föräldrar.

Suck, nu blev det gnäll här. Det här är nyttigt för mig, att lära mig stå upp för mina egna beslut!
 
Plattan krånglade...

man får inte alltid den reaktionen man förväntar sig! Det fick min bror erfara när han berättade att de väntade barn. Alla i famljen blev väldigt glada!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 936
Senast: orkide
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 512
Senast: Milosari
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 075
Senast: mamman
·
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
11 256
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • GVFÖ 2024
  • Uterätt för kor

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp