En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Digitala gravtester är bra de ger som svar svart på vitt! :up:

Men till att tjuvkika med funkar det bara med ältester :D

Men hur känns det? Känns det annorlunda nu från dom andra gångerna? Finns det risk för X nu också? Vad är planen nu? VUL omgående?

Hade inte ont i tuttarna de andra gångerna.

Har en äggledare kvar så risk för X, ja.

Kan inte ringa kliniken förrän 8/2 (testdag 6/2) men då bokar de tid för VUL. Tänkte dra ut lite på det så man kan se hjärtslag.

Om den stannar kvar. Det har ökat sedan igår iaf.
 
Hade inte ont i tuttarna de andra gångerna.

Har en äggledare kvar så risk för X, ja.

Kan inte ringa kliniken förrän 8/2 (testdag 6/2) men då bokar de tid för VUL. Tänkte dra ut lite på det så man kan se hjärtslag.

Om den stannar kvar. Det har ökat sedan igår iaf.
Ökning är bra! Speciellt när det ökar på så kort tid som från dag till dag. Även att få ett positivt svar så pass mycket tidigare än testdagen.

Att du har ont i tuttarna denna gången kan ju bero på att du är "mer gravid" den här gången.

Herregud hur skall jag klara av att stå ut till den 8/2 :nailbiting:

Ööhhhh menar givetvis hur skall du stå ut till den 8/2......:angel:



:D
 
@lil-sis åh jag önskar så att allt går bra, att allt ser bra ut, att det äntligen är eran tur och en hel del annat dravel. Allvarligt jag sitter här och är tårögd av glädje för eran skull och har tappat allt förnuft.

Fasen detta var ju större än att bli gravid själv ju!

Jag har följt denna tråd i flera år i bakgrunden och brukar aldrig gratta någon men denna gången måste jag göra det!
 
(Plussade igår kväll men säg inget).

Men Gud!!! :banana:Så roligt, STOOOORT grattis och alla tumhållningar o lyckönskningar jag bara kan skicka! Ibland kan det svida lite i hjärtat när bekanting efter bekanting ynglar av sig men för dig känner jag verkligen bara uppriktig glädje. Önskar så att du snart kan sjappa permanent från den här tråden o sälla dig till nån av föräldratrådarna. All lycka!
 
Hjälp! Hur hade ni tolkat det här dagen innan mens? Testade förra månaden precis innan mens betydligt svagare- mer som ett spökstreck om ni minns?

 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 811
Senast: orkide
·
Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 560
Senast: Eurydome
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 415
Senast: Milosari
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 862
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp