Engelska fullblodsttråden 9

Aliil

Trådstartare
Såg att den förra e nu över 2000 inlägg så dax för en ny:bump:

beauspirit: Ingen arnig om vad det e för stam...

Mackan: Precis det jag menade!

jerseyko: Vilken förändrig! Och vilken härlig mage hon har fått:love: Spännande med fölis:love:
 
Sv: Engelska fullblodsttråden 9

En av bilderna från helgens terräng på
Linañina 2003 e: Cajun Cadet - Bin Ajwaad

hus_173833734.jpg


...och den färskaste jag har på
Zamona 2001 e: Zaffaran - Strong Gale med sitt föl
Joli Cloud Connected e: Algot 1182

ccz_169826885.jpg
 
Sv: Engelska fullblodsttråden 9

Ska vi vara så seriösa? :p

Monstret Novaduke, 2001, e: Spectacular Tide - Verd-Antique, från i söndags!

376905_185404681543362_100002214950997_420477_1010846929_n.jpg
 
Sv: Engelska fullblodsttråden 9

Kan man länka till fb-bilder?

Heathwood, f 02 e. Green Desert u. Woodsia

318402_10150454082693083_556058082_10727631_602565826_n.jpg

En söt liten bild på Woddan innan vi skulle ut på tur i söndags. Red i drygt 1,5h och han var appigg. :D
 
Sv: Engelska fullblodsttråden 9

Blingbling ska det vara! ;) Kommer från hööks och kostade runt 500lappen. Lädret är faktiskt bra tycker jag. :)

kl

Kan man motivera ett till brunt schabrak eller är det bättre att satsa på ett grått? Kan inte bestämma mig och jag vill ha Schokemöles latte eller grålemerad
 
Senast ändrad:
Sv: Engelska fullblodsttråden 9

Tror det är samma träns som maja hade på Zmiley... Hunter eller ngt sånt heter det väl på Hööks? Är sjuuukt snyggt i brunt, inte lika snyggt i svart tyvärr :(

Edit: Fast på det tränset var det väl metallöglor till käkremmen?
 
Sv: Engelska fullblodsttråden 9

jag har det gråa och det är sjuuukt snyggt! Lite bling på passpoalen oxå ;) Men det bruna är oxå riktigt fint på brun häst, nån sån har ju då inte jag :( Ingen av min passar i brunt :(
 
Sv: Engelska fullblodsttråden 9

Tror det är samma träns som maja hade på Zmiley... Hunter eller ngt sånt heter det väl på Hööks? Är sjuuukt snyggt i brunt, inte lika snyggt i svart tyvärr :(

Edit: Fast på det tränset var det väl metallöglor till käkremmen?

Woddans=Cardiff
Zmileys=Hunter

:D
 
Sv: Engelska fullblodsttråden 9

Hej hej alla!
Har inte hunnit vara inne på lääänge nu:(, Novafly har trampat sönder en hov illa, hela lamellranden rök så hon har trampat runt i Old Mac´s i 2 månader..men nu äntligen så har vi lyckats få på skor på alla fyra=) Nu ska det börjas hoppas igen, la ner inhoppninge när hoven gick sönder. även om man kunde hoppa med old mac´s så lät jag bli.
ska försöka läsa i kap lite så jag är med på vad ni skriver =)
 
Sv: Engelska fullblodsttråden 9

Snygga terrängbilder RebeccaJoli och Swish. Tränar Ni tillsammans? Bilden på sto med föl var väldigt fin :).

Chardonnay: Han ser biffig ut :). Jag hoppas att min dam också kan få lite mer hull på hennes slanka räserkropp.

Lite bilder på min donna från idag i det fina vädret:







Häromkvällen:

 
Sv: Engelska fullblodsttråden 9

Tack! Japp vi tränar ihop, oftast :D Vi står i samma stall :)

Din dam är såååå söt! Hon kommer bli kanonfin! :)
 
Sv: Engelska fullblodsttråden 9

Jag har ett lattefärgat till Passi, älskar det! :D Fast det gråa är ju också urläckert :d

Men du.. Inte behöver man väl motivera ett nytt schabrak? Jag har aldrig ens försökt mig på det, det låter krångligt :angel:
 
Sv: Engelska fullblodsttråden 9

Ok då förstår jag, kul! Jag jag tror hon kommer bli en riktigt fin liten ridhäst. Hon är verkligen glad och positiv när vi hittar på saker.

Mini-Me: Ja hon är en riktig prinsessa.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Innan jag åkte till veckans ridlektion på ridskolan så tänkte jag att jag förstod att jag inte kunde hoppas på att få rida på Ägrim...
Svar
0
· Visningar
340
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag skulle få rida min hoppkompanjon Dunja - fina fröken långöra - på clearrounden som jag anmält mig till på ridskolan. Det kändes bra...
Svar
0
· Visningar
816
Senast: cassiopeja
·
I
Avel Japp, nu är det bestämt att Iza ska betäckas i år igen efter mkt funderande. Hon betäcktes fyra gånger förra året(Okeanos) utan...
Svar
4
· Visningar
1 278
Senast: izadora
·
Gravid - 1år Här kommer min underbara förlossning som jag mer än gärna delger mig av for en positiv bild av hur det kan vara! Orkar dock inte fixa...
Svar
8
· Visningar
2 171
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp