Bukefalos 28 år!

Entuiasmerande filmsnuttar sökes!

Sv: Entuiasmerande filmsnuttar sökes!

"Suns öron ligger emellanåt slickade utmed nacken, vilket inte är en koncentrerad eller lyssnande häst utan tecken på en irriterad häst som inte Egentligen accepterar sin situation utan lyder för att den måste."

Nja...så är ju öronen i Honzas film också. Den tyckte jag såg mycket mer irriterad ut. Reagerade på det första gången jag såg filmen, den hästen såg inte ut att vara helt "nöjd" med situationen.
 
Sv: Entuiasmerande filmsnuttar sökes!

"Suns öron ligger emellanåt slickade utmed nacken, vilket inte är en koncentrerad eller lyssnande häst utan tecken på en irriterad häst som inte Egentligen accepterar sin situation utan lyder för att den måste."

"Nja...så är ju öronen i Honzas film också. Den tyckte jag såg mycket mer irriterad ut. Reagerade på det första gången jag såg filmen, den hästen såg inte ut att vara helt "nöjd" med situationen."

Oops, blandade ihop lite. Ignorera detta inlägg!!!:o
 
Sv: Entuiasmerande filmsnuttar sökes!

Nu när du säger det så ser jag. Men jag är fortfarande imponerad :)
 
Sv: Entuiasmerande filmsnuttar sökes!

Jag föröker lista ut hur du menade.
Jag förstår att det blev en miss men kan du berätta vilken film du egentligen tänkte på?

(ingen kritik, bara jag som försöker lista ut vad du skrev :) )
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 382
Senast: jemeni
·
Hundhälsa Jag behöver skriva av mig och kanske få lite råd om min hund. Jag har kanske målat fan på väggen som sitter och gråter men det blir lätt...
Svar
13
· Visningar
2 329
Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag har varit på exakt samma plats i livet i flera år nu. Jag kommer ingenstans med mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 058
Senast: MiaMia
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
1 864
Senast: NotlikeI
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp