Bukefalos 28 år!

Era värsta kommunslogans (spinoff på dåliga produktnamn och reklamer)

Dressyrtjejen_97

Trådstartare
Såg ett inlägg i tråden om dåliga produktnamn och reklamer att någon hade nämnt en "mindre lyckad" kommunslogan. Tänkte att det lär väl finnas flera sådana ute i landet? Vilken är den värsta du hört? :rofl:
Själv kan jag bidra med följande slogan, för en kommun i samma län som jag själv bor; Var femte invånare är en häst. :rofl:
 
Det är bara att välja härifrån: http://kommunslogans.forts.se/kommun-a-o/

Jag tycker nog att mina anti-favoriter är
"Flen - en kommun" (PR-avdelningens brainstorming verkar ha haft en helt vindstilla dag) och
"Vingåker - en promille kan inte ha fel"
Sörmlänningarna kan, de! :laugh:

Jag trodde att det var ett skämt när jag såg klistermärken med Flens slogan förut. Nu har de dock bytt till "Sörmlands hjärta" - något bättre kanske.
 
Såg ett inlägg i tråden om dåliga produktnamn och reklamer att någon hade nämnt en "mindre lyckad" kommunslogan. Tänkte att det lär väl finnas flera sådana ute i landet? Vilken är den värsta du hört? :rofl:
Själv kan jag bidra med följande slogan, för en kommun i samma län som jag själv bor; Var femte invånare är en häst. :rofl:
Hon i filmen sa att det var Vallentuna kommunslogan, bodde inte du söder om stan?
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 995
Senast: Snurrfian
·
Samhälle Långt inlägg 🙈 Jag miljötränade ena hunden idag, först tog vi en promenad och sedan som vi brukar så tränar jag utanför en butik medan...
2
Svar
29
· Visningar
3 672
Senast: Lingon
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
1 840
Senast: Luff
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 356
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp